خواننده معروف رکورددار بیشترین میزان جرائم رانندگی+عکس

۲۶م اسفند ،

ممتازنیوز: رانندگی با سرعت بالا، ویراژ دادن در اتوبان بدون گواهینامه ، بی توجهی به علائم رانندگی تنها بخش کوچکی از خلافهای رانندگی جاستین بیبر است. اتومبیل «جاستین بیبر» خواننده ۱۸ ساله میلیونر برای پلیس راهنمایی و رانندگی کاملا شناخته شده است. او با دو اتومبیل «فراری» و «فسیکر کارما» از اواخر سال ۲۰۱۲ رکورد بیشترین میزان جرائم رانندگی را از آن خود کرده است.

به نظر می رسد «بیبر» منتظر بوده تا وارد ۱۸ سالگی شود و پس از گرفتن گواهینامه رکورد دیگری(بعد از رکورد ثروتمندترین خواننده) از خود به جا بگذارد.

از اواخر تابستان قبل تاکنون «بیبر»‌ برای رانندگی با سرعت بالا هفت مرتبه با جرائم سنگین رانندگی مواجه شده است. این در حالی است که بعضی از عکاسان پاپاراتزی نیز از بعضی از خلافهای رانندگی او که از چشم پلیس دور مانده عکس گرفته اند. نمونه آن تصاویری است که روز یکشنبه این عکاسان برای پلیس فرستاده اند.

شاید یکی از علل کشته شدن «پل رائف» عکاس معروف همین فضولیهای بی جای او بوده باشد!

اتومبیل «فراری» بیبر روز قبل در بلوار سانست هالیوود متوقف شد. سبب این توقف به همراه نداشتن گواهینامه اعلام شده است. او همچنین چندین مورد جریمه نقدی به خاطر سرعت سرسام آور در اتوبانهای ۴۰۵ و ۱۰۱ لس آنجلس داشته است. حداکثر سرعت در این اتوبانها ۱۱۰ کیلومتر در ساعت است و «بیبر» با سرعتی بیش از ۱۵۰ کیلومتر در این اتوبانها ویراژ داده است.

این در حالی است که «بیبر» اعلام کرده، اکثر خلافهای رانندگی او زمانی رخ داده که اتومبیل هایش دست دوستان صمیمی‌اش همچون «اشتون کوچر» بوده است.

ولی با تمامی این خلافهای رانندگی ، تنها تنبیه این خواننده ۱۸ ساله، چند برگه جریمه بوده است و این جرایم برای نوجوانی که سالانه ۵۴ میلیون دلار درآمد دارد مبلغ ناچیزی است.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.