خواننده و آهنگساز پیشکسوت بدلیل کرونا بستری شد

امین‌الله رشیدی ـ آهنگساز و خواننده پیشکسوت ـ به علت ابتلاء به کرونا در بیمارستان بستری شد.

خواننده و آهنگساز پیشکسوت بدلیل کرونا بستری شد

به گزارش ممتاز نیوز، روشنک رشیدی برادرزاده امین‌الله رشیدی خبر داد که عمویش در بیمارستان بانک ملی بستری شده است.

او ادامه داد: ۲۰ روز بود که عمویم به علت درگیری ریوی در خانه بستری بود و پیشتر هم خودشان ناراحتی ریوی داشتند. از آنجا که الان هر کسی سرماخوردگی هم داشته باشد، می‌گویند کروناست، دکتر به علت کهولت سنی ترجیح داد که عمویم در بیمارستان بستری شوند که بیشتر مراقب او باشند.

رشیدی افزود: ایشان اکنون در بخش کرونا بستری شده‌اند و به ما هم اجازه دیدار نمی‌دهند و تنها از طریق تلفن اتاقشان می‌توانیم با هم ارتباط داشته باشیم. هنوز مشخص نیست چه زمانی ترخیص شوند و خوشبختانه فعلا وضعیتشان در حالت ثبات قرار دارند.

امین‌الله رشیدی که سال‌ها از فضای موسیقی دور مانده بود، پیشتر طی مصاحبه‌ای بیان کرده بود: «من از دوره جوانی تا امروز از خودم مراقبت کرده‌ام و احساس یک جوان ۳۵ساله را دارم. دوست دارم تا ۱۰۰سالگی برای مردم بخوانم اما مافیای موسیقی امثال مرا پس می‌زند. دست‌های پشت‌پرده هر روز یک خواننده جدید معرفی می‌کنند اما صدای آنها در ذهن مردم نمی‌ماند. کجاست آن تصنیف‌هایی که در سال‌های دور ساخته می‌شد و هر شنونده‌ای را به خدا نزدیک می‌کرد.»

امین‌الله رشیدی (زادهٔ ۴ اردیبهشت ۱۳۰۴) خواننده و آهنگساز ایرانی است. آهنگسازی و خوانندگی رشیدی در رادیو ایران از سال ۱۳۲۷ آغاز شد و در مدت فعالیت مستمرش در حوزه موسیقی بیش از ۱۲۰ آهنگ ساخته‌ است.

جان جهان، افسانه، گل افشان، جلوه عشق و اشک سپیده از جمله آثار مشهور این هنرمند هستند.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.