خواننده پاپی که می‌خواهد انرژی تماشاگرانش را تخلیه کند

خواننده پاپی که می‌خواهد انرژی تماشاگرانش را تخلیه کند

موسیقی – فرزاد فرزین که شامگاه چهارشنبه (۱۷ آبان) در برج میلاد روی صحنه می‌رود، می‌گوید که در این کنسرت نیز تماشاگرانش را غافلگیر خواهد کرد.

به گزارش خبرآنلاین، این خواننده که کنسرت‌هایش همیشه با طراحی صحنه، جلوه‌های ویژه، قطعات نمایشی و پخش نماهنگ برگزار می‌شود، برای کنسرت ۱۷ آبان خود نیز برنامه متفاوتی را تدارک دیده است.

فرزین در باره شیوه خاص اجرا‌هایش می‌گوید: «این کار که من و همکاران انجام می‌دهیم، چیزی فرا‌تر از مفهوم کنسرت در ایران است و بیشتر به آثارنمایشی پهلو می‌زند. سعی داریم در مدتی که ما روی صحنه اجرا می‌کنیم، تماشاگر را با یک فضای تئاتری روبرو سازیم که علاوه بر لذت شنیداری، لذت دیداری هم ببرد.»

این آهنگساز و ترانه سرا می‌افزاید: «در کنسرت چهارشنبه شب، چند قطعه ابتدایی، میانی و به ویژه پایانی ما همراه با اجرای نمایش به معنای دقیق کلمه خواهد بود و در بخشی از آن هم حسام نواب صفوی که علاوه بر بازیگری، نوازنده توانای پیانو نیز هست، روی صحنه می‌آید.»

او با اشاره به کنسرت‌های گذشته خود توضیح می‌دهد: «کاری که ما می‌کنیم، با اینکه در جهان سابقه طولانی دارد، اما در ایران هنوز جا نیفتاده و با وجود هزینه و وقت زیادی که می‌برد، فکر می‌کنم لازم و ضروری است و بدون آن به هدف اصلی‌مان نمی‌رسیم.»

فرزاد فرزین ادامه می‌دهد: «هر کنسرتی علاوه بر اهداف هنری خود، به دنبال به وجد آوردن و تخلیه درست انرژی تماشاگرانش نیز هست. فعالیت‌های ما علاوه بر فرهنگی بودن، نقش تفریحی و پرکردن اوقات فراغت مخاطبان را هم بر عهده می‌گیرند.»

این موسیقیدان که علاوه بر آهنگسازی و خوانندگی برای فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی، بازیگری را نیز تجربه کرده است، می‌گوید: «یک کار سینمایی به نام «صفحه ۱۱۳ » با کارگردانی رضا توکلی را بازی کرده‌ام که در جشنواره فجر امسال به نمایش در خواهد آمد. این فیلمی جنایی است و هیچ ربطی به عالم موسیقی ندارد و من هم تصمیم گرفته‌ام در هیچ کار سینمایی دیگر در نقش موسیقیدان ظاهر نشوم.»

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.