خواهر ندا آقاسلطان توهین به شهید طهرانی را تکذیب کرد!+تصویر و سند

حامیان فتنه خطاب به هدی آقا سلطان: بر فرض اینکه صفحه فیس بوک شما هک شده باشد، آیا بهتر نبود تکذیب نمی کردید و با قدرت و همراهی ما به کارتان ادامه می دادید

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، پس از افشاگری از صفحه شخصی هدی آقا سلطان خواهر ندا آقاسلطان که در جریان اغتشاشات انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ کشته شده بود وی با اعلام اینکه صفحه فیس بوک ش هک شده است مطالب توهین آمیز به شهید طهرانی مقدم را تکذیب کرد.

گفتنی است دیگر مطالب صفحه فیس بوک هدی آقاسلطان تغییر ننموده و همچنان باقی است، این در حالیست که هدی آقاسلطان کامنت توهین آمیز به شهید طهرانی مقدم را نتیجه هک فیس بوک خود اعلام نموده،بدیهی است پس از افشاگری سایت ماهستیم و دیگر سایت های داخلی که خوشبختانه تمام عیار علیه اهانت های این شخص مطلب منتشر نمودند وی را مجبور به عذرخواهی غیررسمی کرده است!

 

در همین رابطه بسیاری از وبلاگ های حامی جنبش فراموش شده سبز در انتقادات خود از هدی آقاسلطان او را شخصیتی ترسو نامیده و خطاب به او گفتند: «بر فرض اینکه صفحه فیس بوک شما هک شده باشد، آیا بهتر نبود تکذیب نمی کردید و با قدرت و همراهی ما به کارتان ادامه می دادید، شما به خاطر دو سه تا سایت که تمام عوامل ان ساندیس خور هستند مطلب به این زیبایی را تکذیب کردید!»

گفتنی است پس از انتشار خبر توهین و اهانت خواهر ندا آقاسلطان (هدی) به شهید والا مقام طهرانی مقدم  در سایت ماهستیم بسیاری از سایت های داخلی در این رابطه مطلب و فیلم منتشر کردند. پس از بررسی به عمل آمده از دیگر صفحات فیس بوک هدی آقاسلطان اینچنین استنباط می شود که فیس بوک او به هیچ وجه هک نشده و فقط به علت انتشار و افشاگری مطالب او در سایت های داخلی هدی آقاسلطان مجبور شده از چنین حربه ای برای فرار به جلو استفاده کند


باشگاه خبرنگاران

تا این لحظه ۴نظر ثبت شده
  1. ناشناس:

    خوب خواهرش کشته شده ناراحته حالا نمی قهمه اشتباه کرده توهین کرده ولی خودمون بزاریم جای ایشون خواهرش کشته شده عصبانیه

  2. zahra:

    یه چیزی بگما . حالا من نمیدونم که راست گفته یا دروغ گفته . فقط میدونم که همه اینا نقشه ی دشمنه . فیس بوک برای اسرائیله . یعنی خودش اونو ساخته و میتونه از هر شخصی به شخص دیگه ای پیامی بده بدون این که اون طرف خودش اطلاع داشته باشه . خب شاید این هم برای بد نام کردن همشهریمونه . من طرفدار ندا وخواهرش نیستم اما اینو میگم که بدونین!

  3. یاسمن:

    نمیشه تهمت زد ولی از ادمایی که توهین میکنن به هر قشری متنفرم …خواهر من سه سال دچار یه رابطه ی ناشناخته با یه شهیده …

  4. شهاب:

    آره جون خودش !!!!! اینا هم خوب یاد گرفتن چه جوری هر گندی که می زنن رو ماست مالی کنن!!!! هر وقت یه گندی بالا میارن و تقش در میاد سریع میگن بعضی ها می خوان ما رو خراب کنن و صفحه ی فیسبوک ما رو هک کردن و از همین اراجیف !!!! این سیاه کاری ها دیگه قدیمی شده هدی جان!!!

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.