خودداری یوتیوب ازحذف ویدئو موهن علیه پیامبر

با گذشت ۵ روز از انتشار فیلم موهن علیه پیامبر اعظم، مسئولان سایت آمریکایی یوتیوب هنوز اقدام به حذف این فیلم از سایت خود نکرده اند.

به گزارش خبرنگار بین الملل پایگاه خبری فاطر، پس از تولید و انتشار فیلم موهن ضداسلامی توسط یک شرکت فیلم سازی آمریکایی و انتشار بخش های موهن فیلم، مردم کشورهای اسلامی در غرب آسیا و شمال آفریقا به این انتشار این فیلم اعتراض کرده و به سفارتخانه های آمریکا حمله کردند.

اگرچه مردم مسلمان منطقه ۵ روز است که علیه این فیلم تظاهرات می کنند و خواستار مجازات تولیدکنندگان این فیلم شده اند، سایت یوتیوب همچنان از حذف بخش های توهین کننده به پیامبر اعظم از این سایت خودداری کرده است.

سایت یوتیوب که امتیاز آن را شرکت گوگل خریده است، یک شبکه اشتراک گذاری کلیپ های تصویری است که کابران آن می توانند کلیپ های مدنظر خود را روی آن قرار دهند. گوگل مدعی است که از انتشار کلیپ های خلاف قوانین روی این سایت جلوگیری می کند.

امروز و در پی شدت گرفتن اعتراضات مردمی، سخنگوی شورای امنیت آمریکا اعلام کرد که از سایت آمریکایی یوتیوب درخواست کرده که ویدئو اهانت کننده به پیامبر اسلام را بررسی کند. وی خواسته است که یوتیوب مطمئن شود که که این فیلم شرایط استفاده از این پایگاه را نقض نمی کند.

دولت آمریکا حالا پس از چند روز از قیام مسلمانان خواسته که سایت یوتیوب در انتشار این فیلم بازنگری کند، اقدامی که شاید موجب فروکش شدن خشم مسلمانان شود، اما به اذعان کارشناسان اهانت به پیامبر اسلام(ص)، ” نفرتی همیشگی ” را دل مسلمین از آمریکا به جای خواهد گذاشت.


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.