خودروسازان چند دستگاه خودرو فروختند؟

۱۹اردیبهشت،

خودروسازان چند دستگاه خودرو فروختند؟

اوایل هفته قبل با ابلاغ قیمت‌ تازه خودروهای داخلی عرضه این محصولات از سوی خودروسازان بزرگ آغاز شد.

 

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، از اوایل اسفند ماه سال قبل با افزایش حدود صد درصدی قیمت خودروهای داخلی و به دنبال‌ وعده شورای رقابت برای کاهش قیمت خودرو، بعضی مصرف‌کنندگان خرید این محصول را متوقف کردند.

پس از آن نیز از هفته قبل با تعیین و ابلاغ قیمت‌های تازه، فروش خودروسازان بزرگ کشور پس از حدود سه ماه رکود، آغاز شد. در این شرایط خودروسازان از استقبال مردم از دور تازه عرضه محصولات خود خبر می‌دهند اما بعضی فعالان بازار خودرو می‌گویند که رکود در بازار آزاد خودرو همچنان ادامه داشته و هنوز خرید از سوی عمده مصرف‌کنندگان آغاز نشده است.

در این شرایط عبدالله بابایی – معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو، می‌گوید: از آغاز فعالیت پایگاه اینترنتی فروش این شرکت تا ظهر چهارشنبه بالغ بر ۶۰۰۰ دستگاه از انواع محصولات از سوی مصرف‌کنندگان خریداری شده است.

وی اظهار می‌کند: سال قبل در شرایط عادی نیز همین تعداد خودرو فروخته می‌شد بنابراین در وضعیت فعلی استقبال مردم فوق‌العاده بوده است.

امیر حسن امیری – مدیر بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا، نیز در این زمینه می‌گوید: میزان فروش محصولات این شرکت در طول یک روز کاری از طریق نمایندگی‌ها و پایگاه اینترنتی فروش اینترنتی بیش از ۲۰۰۰ دستگاه بوده است. امیری نیز استقبال مردم از دور تازه فروش محصولات این شرکت را بالا می‌داند.

با این حال فعالان بازار خودرو معتقدند که اظهار نظر در این باره هنوز زود بوده و در هفته پیش‌رو نوع واکنش مصرف‌کنندگان به قیمت‌های تازه و جهت قیمت‌ها در بازار آزاد مشخص خواهد شد.

جمعه ۲۰ اردیبهشت   ۱۰:۲۸

منبع: عصر خودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.