خودروهای پرتیراژ به قیمت‌های رسمی‌موجود نیست!

در حالی که قیمت رسمی خودروهای پرتیراژ داخلی در دو روز اخیر ابلاغ شده است اما مشتریانی که به امید خرید خودرو به این قیمت‌ها به برخی نمایندگی‌های فروش خودروسازان مراجعه کرده‌اند با قیمت‌های بالاتری مواجه شده‌اند.

پایگاه اطلاع رسانی خودروسازی – به گزارش ایسنا، برخی نمایندگی‌های فروش محصولات ایران خودرو و سایپا اظهار می‌کنند که عرضه نقدی برخی محصولات پرتیراژ داخلی به قیمت‌های جدید هنوز آغاز نشده و معدود موجودی فعلی این خودروها نیز به قیمت‌های بالاتری به فروش می‌رسد.
البته در موارد محدودی نیز عرضه مدل آپشن‌دار برخی خودروهای پرتیراژ با نرخ‌هایی بالاتر از قیمت‌های رسمی‌آغاز شده و اغلب نمایندگی‌های فروش خودروسازان اعلام می‌کنند که در صورت آغاز فروش نقدی محصولات از سوی خودروسازان، قیمت فعلی خودروهای پرتیراژ کاهش خواهد یافت.
در این شرایط آنچه در حال حاضر روی داده این است که مشتریانی که از طریق رسانه‌ها از قیمت‌های جدید خودروهای پر تیراژ داخلی آگاه شده‌اند به امید خرید خودرو به قیمت‌های رسمی‌به نمایندگی‌های فروش خودروسازان مراجعه می‌کنند اما موفق به دریافت خودرو به قیمت‌های رسمی‌نمی‌شوند. اغلب نمایندگی‌های فروش در پاسخ به مشتریان زمان‌های مختلفی را درباره زمان آغاز فروش نقدی و مستقیم خودروسازان اعلام می‌کنند.

Share


خودروسازی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.