خودروها در قشم موظف به نصب پلاک منطقه آزاد هستند

‘فرزین حقدل’ روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: این اقدام با هدف اعمال مدیریت کارآمد و یکپارچه و شناسایی خودروهای متخلف برای اعمال قانون در سطح این جزیره انجام می شود.

به گفته وی، با نصب برچسب مخصوص روی خودروهای ورودی به جزیره قشم در اسکله ‘لافت’،زمان ورود خودروهای دارای پلاک سرزمین اصلی ثبت می شود و مالکان ها موظفند در صورت توقف بیش از ۱۵ روز در جزیره قشم، اقدام به تغییر پلاک وسایط نقلیه خود کنند.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: پلیس راهور شهرستان قشم نیز بر اساس قانون، از تردد خودروهایی که بیش از زمان تعیین شده(۱۵ روز) در این جزیره با پلاک سرزمین اصلی توقف کنند، جلوگیری خواهد کرد.

حقدل تصریح کرد: پلاک سرزمین اصلی خودروهای ورودی به قشم در بایگانی واحد شماره گذاری منطقه آزاد قشم باقی می ماند تا صاحب آن در زمان مقرر و هنگام خروج از جزیره با مراجعه به این واحد، نسبت به تعویض مجدد پلاک وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

ساکنان قشم نیز که از خودروهای با پلاک سرزمین اصلی در این جزیره استفاده می کنند، موظف به مراجعه به واحد شماره گذاری سازمان منطقه آزاد قشم و تعویض پلاک خودروی خود با پلاک ویژه این منطقه شده اند./ک۳

۱۸۷۱

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۳۸۴۰۲


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.