خودرویی جدید برای طرفداران مدل های z

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 خودرویی جدید برای طرفداران مدل های z

خودرویی جدید برای طرفداران مدل های z

پرشین خودرو: با این که خودرو با عملکرد (شتاب و سرعت بالا) بیشتر از خودروسازان اروپایی و آمریکایی انتظار می رود، معنی آن این نیست که ژاپنی ها در این زمینه هیچ تلاشی نکرده اند.

به گزارش ممتازنیوز، در دهه ۱۹۸۰ شرکت ژاپنی هوندا مدل های Si و در دهه ۱۹۹۰ تویوتا مدل سوپرا و مزدا RX-7 را برای رقابت با خودروهای اسپورت با عملکرد (شتاب و سرعت) بالا طراحی و عرضه کردند. قبل از همه آنها داتسون ۲۴۰Z قصد عرض اندام داشت، ضمن این که برای ژاپنی ها موضوع اقتصادی [مقرون به صرفه بودن برای مشتری] همیشه اهمیت داشته است. [داتسون از برندهای نیسان است]
در رویدادی با نام ZDAYZ که هر ساله برگزار می شود، شرکت نیسان در کارولینای شمالی هواداران مدل های Z خود را دور هم جمع می کند. امسال هم برای آن که هواداران خود را ناامید نکند، ۳۷۰Z Nismo مدل ۲۰۲۴ را به این رویداد آورده است.
خودرو ۳۷۰Z Nismo از سیستم انتقال قدرت ۷سرعته بهره مند است، توان ۳۵۰ اسب بخار این خودرو را همان موتور ۶ سیلندر ۳٫۷ لیتری تأمین می کند.
بدنه آن ملهم از GT-R است اما بخش جلویی بدنه آن با امکانات روز طراحی شده و این روزها هم چراغ های ال ایی دی مد روز است و در این خودرو به کار رفته اند. رینگ های ۱۹ اینچی این خودرو از جنس آلومینیم فورج شده است.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.