خودروی بتمن به دنیای واقعی می‌آید +تصاویر

۱۹اردیبهشت،

به تازگی یک گروه رانندگی به نام “گالاگ” توانسته اند نمونه ای بسیار دقیق از خودروی بتمن بسازند این خودرو با گرفتن مجوز خیابان می تواند در تمامی شهر بدون مشکل تردد کند.

 ممتازنیوز: طرفداران بتمن حتما خودروی همه کاره او را دیده اید که می تواند با سرعت بسیار حرکت، پرواز یا حتی تبدیل به موتور سیکلت شود. از طرفی دیگر بدنه این خودرو نیز بسیار جالب طراحی شده است. 

به تازگی یک گروه رانندگی به نام “گالاگ” توانسته اند نمونه ای بسیار دقیق از خودروی بتمن بسازند که قابلیت آن را دارد که وارد خیابان شده و به صورت قانونی تردد کند.  این خودرو برای مسابقات رانندگی به نام “گوبال” که امسال برگزار می گردد آماده شده است. 

“گوبال” البته یک مسابقه جاده ای در میان خودروهای خاص است که در سراسر اروپا برگزار می گردد. این مسابقه معمولا با شرکت خودروهای گران و عجیب برگزار می گردد که امسال نیز این گروه خودروی بتمن را برای این مسابقه اماده کرده اند. 

این گروه که تعدای جوان در آن می باشند از کشورهای مختلف به دو هم جمع شدند تا این خودروی ۱ میلیون پوندی را بسازند. این مدل به طور دقیق از روی خودروی بتمن ساخته شده است که البته مشخصات فنی جالبی نیز دارد. 

وزن این خودرو نزدیک به ۲٫۵ تن است و نزدیک به ۱۰ سانتی متر از یک جیپ هامر بلندتر است. از نظر فنی این خودرو با یک موتور ۶٫۲ لیتری هشت سیلندر کار می کند که می تواند ۴۰۰ اسب بخار انرژی تولید کند. 

این خودرو می تواند تا سقف سرعت ۱۶۰ کیلومتر در ساعت پیش رود که البته با این وزن بسیار بسیار بسیار هم بد نیست و می تواند در مسابقه امسال شرکت کند. این تیم همچنین مجوز حضور این خودرو را در خیابان ها گرفته است. 

منبع:باشگاه خبرنگاران


نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.