خودرو: فرآیند iبهره وری در خودرو سازی iبه داد سکته مغزی رسید، دوشنبه ۱ آبان ۹۱

این خبر امروز دوشنبه ۱ آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع مذکور در انتهای خبر بازنشر گردیده است

فرآیند iبهره وری در خودرو سازی iبه داد سکته مغزی رسید

عصر خودرو : محققان دانشکده پزشکی دانشگاه واشنگتن از تاثیر یک فرآیند مورد استفاده در افزایش کارایی و iبهره‌وری در صنایع خودروسازی ژاپن بر ارتقای درمان سکته مغزی خبر داده‌اند.

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو iبه نقل از ایسنا با اعمال اصول فرآیند تولید ناب کارخانه تویوتا، پزشکان توانسته‌اند میانگین وقت بین ورود بیمار و درمان وی را از ۵۸ دقیقه iبه ۳۷ دقیقه کاهش دهند.
آغاز سریعهنگام درمان سکته مغزی می‌تواند در جلوگیری از آسیبهای مغز که منجر iبه فلج اندام و از دست دادن توانایی سخن گفتن شده، کمک کند.
به گفته محققان، این افزایش سرعت در وقت درمان در اثر اعمال یک عنصر اصلی از تولید ناب در مراقبت از بیماران بوده که از همه اعضای تیم برای شناسایی گامهای ناکارآمد دخیل در این فرآیند ورودی گرفته می‌شود.
در این شیوه، از اطلاعات همه افراد دخیل از امدادگران انتقال دهنده بیمار گرفته تا کارکنان بخش پذیرش، کارشناسان رادیولوژی، پرستاران و پزشکان استفاده می‌شود. با شناسایی گامهای ناکارآمد، یک پروتکل کاملا تازه برای حذف این عوامل ایجاد شده که در تسریع درمان کمک خواهد نمود.
تسریع در وقت درمان بیمار از هنگام ورود iبه بیمارستان تنها یکی از نمونه‌های ارتقای مراقبت از بیمار توسط اصول ناب است. از این شیوه همچنین در انتقال محصولات خون iبه بیماران، ارتقای دسترسی بیمار iبه فرآیندهای رادیولوژی، ایجاد فرآیندهای کارآمدتر اتاق عمل و کاهش وقت اقامت در بیمارستان استفاده شده است.
این یافته‌ها در مجله Stroke انتشار یافته است.

دوشنبه ۱ آبان   ۴:۴۵

منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.