خودرو محبوب مفسدان اقتصادی + عکس

۱۷م آذر ،

در بازداشت های مربوط به برخی مفسدان اقتصادی ، یکی از نکات مشترک وجود خودروهای لوکس علی الخصوص پورشه در پارکینگ های آنان بود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ بعد از خبرساز شدن واردات ماشین های لوکس به کشور که انتقادهای بسیاری را به همراه داشت ،در دستگیری برخی مفسدان اقتصادی ، وجود خودرو پورشه و برخی خودرهای لوکس کمیاب در پارکینگ های آنان یکی از نکات مشترک این دستگیری ها بوده است .
بر اساس این گزارش گرایش روز افزون به تجمل گرایی معضلی است که این روزها زنگ اخطار را برای مسئولین به صدا درآورده و متاسفانه عدم توجه به کسب روزی حلال نیز مزیت بر سبب شده تا برخی ها با استفاده از هر شیوه ای بدنبال انباشت ثروت باشند.
در این بین برخی ها بعد از کسب سودهای سرشار نامتعارف که زحمت زیادی هم برای آن نکشیده اند ، با خرید این خودروها و گشت و گذار در خیابان های شهر بدنبال کسب شهرت و فخر فروشی به مردم می باشند.

این در حالی است که در گوشه دیگر این شهر اشخاصی هم که تا دیروز امید داشتند که با یک وام ۷ میلیونی یک خودرو بخرند با افزایش قیمت ها دیگر دستیابی به این آرزوی کاری بس مشکل شده است .

نکته ای را که باید به آن توجه کرد اینست که گزارش حاضر نافی کسب درآمد حلال و ایجاد امنیت اقتصادی براشخاصی که صادقانه برای حل مشکلات اقتصادی کشور تلاش می کنند نیست‌، اما وجود بیش از نیمی از پورشه های موجود در خاورمیانه در ایران و دستگیری های اخیر،نشان دهنده آنست که کسانیکه براحتی و با استفاده از برخی رانت های اطلاعاتی یک شبه به جرگه مرفهان بی درد پیوسته اند ، در حال پورشه سواری نگاهی هم به چشمان پر از حسرت کودک فال فروش سر چهارراه بیاندازند و به عاقبت کار خود بیاندیشند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.