خودرو ۴۳۷ جانباز و معلول مازندرانی با پلاک ویژه شماره گذاری شد

۱۸م آذر ،

خودرو ۴۳۷ جانباز و معلول مازندرانی با پلاک ویژه شماره گذاری شد

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی مازندران گفت : تاکنون خودروی ۴۳۷ تن از جانبازان و معلولان جسمی – حرکتی واجد شرایط در این استان با پلاک ویژه شماره گذاری شد.

به گزارش «عصرخودرو» سرهنگ ˈ داود قاسمیان ˈ  درگفت گو با ایرنا در ساری افزود : ۳۵۷ دستگاه از خودروهای شماره گذاری شده با پلاک ویژه متعلق به جانبازان بالای ۵۰ درصد و بقیه نیز متعلق به معلولان واجد شرایط است.
وی ادامه داد : برای شماره گذاری خودروهای جانبازان با پلاک های ویژه با اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و برای معلولان جسمی – حرکتی نیز با اداره کل بهزیستی هماهنگی های لازم صورت گرفت.
سرهنگ قاسمیان گفت : طرح ارائه پلاک ویژه در آغاز تنها برای حانبازان و معلولان بالای ۷۰درصد تعریف شده بود که از اوایل سال جاری با اصلاح این قانون ، جانبازان و معلولان بالای ۵۰ درصد را نیز شامل شد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به اینکه طرح تعویض پلاک خودروی جانبازان و معلولان فقط در مرکز استان صورت می گیرد ، از اشخاص واجد شرایط خواست با در دست داشتن مدارک و اسناد مورد نیاز ، به واحد شماره گذاری پلیس راهنمایی و رانندگی استان در ساری مراجعه و پس از سیر مراحل قانونی پلاک خودروی خود را دریافت کنند.

شنبه ۱۸ آذر   ۱۱:۱۷

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.