خوردبین :رویانیان فکری به حال اطرافیان خود بکند

 محمودخوردبین گفت: محمد رویانیان مدیر بسیار خوبی است، اما باید در اطرافیان خود تجدید نظر کند.

 وی در باره نتیجه شب گذشته پرسپولیس مقابل فجر سپاسی شیراز افزود: باید به مانوئل ژوزه فرصت بیشتری داد، زیرا او تاکنون فرصت کافی برای ساختن پرسپولیس در اختیار نداشته است.

 خوردبین با تاکید بر اینکه اظهار نظر در خصوص عملکرد پرسپولیس و به خصوص ژوزه خیلی زود است و باید به این مربی فرصت داد، اظهار کرد: در کمیته فنی باشگاه بارها به حضور مربی خارجی اعتراض کردم، زیرا فکر می کنم تیمی که تغییرات زیادی در آن رخ داده بایدمربی ایرانی دراختیار بگیرد تااز بازیکنان شناخت داشته باشد.

 سرپرست سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران،گفت: خیلی از دوستانی که امروز به حضور مربی خارجی اعتراض می کنند، در آن زمان به خاطر مخالفت های من ، انتقاد کردند و رابطه آنان با من خراب شد.

 وی در خصوص اینکه آیا پروین در جلسه کمیته فنی از حضور مربی ایرانی دفاع کرده است، تصریح کرد: من پاسخ این سئوال را نمی دهم از خود پروین سئوال کنید.

 علی پروین شب گذشته پس از شکست پرسپولیس مقابل فجر شهید سپاسی در اظهار نظری اعلام کرد از ابتدا با انتخاب سرمربی خارجی مخالف بوده است.

 خوردبین درمورد شکست پرسپولیس در دیدار مقابل فجر شهید سپاسی، اضافه کرد: فکر می کنم باید به سرمربی پرسپولیس بیشتر از دو بازی فرصت دهیم اما این مربی هم با بعضی از تصمیمات خود از جمله بیرون گذاشتن محمد نوری نشان داد که از فوتبال هیچ چیز نمی داند.

 خوردبین با اشاره به اینکه بهبود وضعیت پرسپولیس دشوار است، گفت: درست کردن این تیم بسیارسخت است اما حق محمد رویانیان نیز با زحماتی که در پرسپولیس کشیده نتیجه نگرفتن نیست.

 پرسابقه ترین پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با انتقاد از انتخاب سعید ترابی به عنوان دبیرکمیته پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس، گفت: نمی دانم چرا فردی را برای این سمت انتخاب می کنند که حتی یک بار هم پیراهن پرسپولیس را به تن نکرده است.

 وی تاکیدکرد:برخلاف ادعای برخی افرادترابی حتی یک بارهم پیراهن پرسپولیس را نپوشیده است ونمی دانم چرا خودرا پیشکسوت باشگاه می داند.

 خوردبین شایعات اخیر مربوط به بازگشتش به باشگاه پرسپولیس را تکذیب و اعلام کرد هیچ صحبتی با رویانیان نداشته است.

 سعید ترابی که از دوستان علی پروین به حساب می آید به عنوان دبیر کمیته پیشکسوتان در باشگاه پرسپولیس انتخاب شده است.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.