خوروش: برای خودمان و استقلال متاسفم!

۸فروردین ۱۳،

AMIN0273.jpg

سرپرست تیم فوتبال سپاهان با اشاره به دیدار پرفشار تیمش در نیمه نهایی جام حذفی برابر استقلال، از زمان برگزاری این دیدار انتقاد کرد.

رسول خوروش در گقت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به دیدار دیروز (شنبه) تیمش برابر استقلال در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال گفت: بازی سخت و خسته کننده ای بود. پس از ۱۲۰ دقیقه تلاش در این بازی که حدود ۴۰ دقیقه اش هم ۱۰ نفره بودیم، برای تیم خودمان و استقلال متاسفم که این هفته باید در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم های عربی بروند! در این بازی فشار بسیاری به بازیکنان وارد شد.

وی دربارهٔ انتقاد فتح الله زاده و قلعه نویی دربارهٔ آنچه “حضور مشکوک خلعتبری در بازی” عنوان کرده اند اظهار کرد: در پاسخ به تمام صحبت هایی که دربارهٔ مصدومیت خلعتبری عنوان می گردد تنها به صحبت های نکونام استناد می کنیم. او دربارهٔ کم و کیف این ماجرا صحبت کرده است.

به گزارش ایسنا، جواد نکونام پس از باخت تیمش در نیمه نهایی جام حذفی دربارهٔ بازی نکردن خلعتبری در کویت برای تیم ملی، گفته بود: “روزی که خلعتبری به کویت آمد با هم به تمرین رفتیم و او گفت مصدوم هستم و ام آر آی از او گرفتند و گفت به سه هفته استراحت نیاز دارم. به هر حال مهم نیست. سلامتی بازیکن اهمیت بیشتری دارد. این مسائل شخصی است اما قطعا در بازی امروز تاثیر گذاشت. “

خوروش در پایان از حضور خلعتبری در تمرین امروز (یکشنبه) تیمش خبر داد و گفت که کادر پزشکی سپاهان در تمرین امروز پای مصدوم خلعتبری را معاینه خواهد کرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.