خوزستان، استان مقاومت و شهادت است

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

رییس جمهور در بدو ورود به فرودگاه بین المللی اهواز گفت: دیدار با مردم استان های مختلف کشور یکی از برنامه های دولت تدبیر و امید است تا نظرات و مطالبات مردم را از نزدیک و رو در رو بشنود و دولت این را جزو وظایف خود می داند.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهور ظهرامروز(سه شنبه) در فرودگاه اهواز، خوزستان را استان مقاومت با مردمی دلیر دانست که هشت سال در برابر حمله ظالمانه و اشغالگری دشمن ایستادگی و مقاومت کردند و با ایثار و فداکاری خود در کنار رزمندگان اسلام، توانستند سرزمین خود را پس بگیرند.

دکتر روحانی خاطرنشان کرد: طبیعی است که دیدار از این استان مقاومت و شهادت و مردم بزرگوار و غیور و عشایر عرب، لر، بختیاری و سایر اقشار آن برای ما بسیار مغتنم است.

وی در خصوص برنامه‌های خود در این سفر سه روزه نیز گفت: به خاطر کمبود وقت دیدار مردمی عمدتاً با مردم اهواز، خرمشهر و آبادان خواهد بود و برنامه‌های دیگری هم از جمله دیدار با فرهیختگان، فرهنگیان، نخبگان، علما و طلاب و خانواده‌های معظم شهدا انجام خواهد شد.

رئیس‌جمهور  هدف از سفر دولت تدبیر و امید را  دیدار با مردم خوزستان و بررسی مطالبات و خواست آنها عنوان کرد. 

محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس‌جمهور، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری ، علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی و محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام رئیس جمهور را در این سفر همراهی می‌کنند. 

رئیس‌جمهور در سفر سه روزه خود در  خوزستان که از امروز آغاز شده است، ضمن بررسی مسایل و مشکلات این استان و شرکت در نشست‌های کاری، روند امور اجرایی استان و مشکلات منطقه را بررسی می‌کند. 

دیدار با مقامات و مسئولان استانی و مردم شهرهای مختلف خوزستان، فرهیختگان حوزه و دانشگاه، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، کارآفرینان، بانوان و جوانان، سران عشایر عرب و سایر اقوام، شرکت در نشست شورای اداری استان ، سخنرانی در مراکز عمومی و دیدار چهره به چهره با مردم از اهم  برنامه‌های رئیس‌جمهور در خوزستان است. 

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.