خوزستان اولین مقصد سفرهای استانی رئیس جمهور در سال ۱۴۰۲

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: نخستین سفر استانی رئیس‌جمهور در سال جدید به استان خوزستان و پس از ماه رمضان خواهد بود و دلیل این انتخاب هم پروژه‌های مهم در دستور در کار در این استان است.

خوزستان اولین مقصد سفرهای استانی رئیس جمهور در سال ۱۴۰۲

به گزارش ممتاز نیوز، محسن منصوری که برای پیگیری مطالبات مردم روز یکشنبه در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری حضور یافته بود، به خبرنگاران درباره برنامه سفرهای استانی رئیس جمهور در سال جدید توضیح داد: سفرهای استانی رئیس جمهور از برنامه‌های مهم و پرافتخار دولت است که راه میانبر ارتباط با مردم بوده و گره‌های بزرگی از زندگی آنها در این سفرها باز شده است که امسال هم با تأکید رئیس جمهور ادامه خواهد داشت.

منصوری ادامه داد: نخستین سفر رئیس‌جمهور در سال جدید به استان خوزستان و پس از ماه رمضان خواهد بود و دلیل این انتخاب هم پروژه‌های مهم در دستور در کار در این استان است.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه تلاش می‌کنیم هر ماه یک سفر استانی برگزار کنیم، توضیح داد: در کنار سفرهای استانی سفرهای پروژه‌ای، کاری و مناطق محروم هم وجود دارد که در قالب سفرهای استانی تعریف نمی‌شود.

منصوری درباره دیدار رئیس جمهور با مدیران اجرایی سراسر کشور گفت: تأکید رئیس جمهور بر این بود که در ابتدای سال همه مدیران با جدیت بر روی مسائل متمرکز شوند و رویکرد اصلی دولت هم تحقق شعار سال خواهد بود.

وی ادامه داد: بر اساس دستور رئیس‌جمهور همه مدیران اجرایی کشور به صورت حضوری و وبیناری دور هم جمع می‌شوند تا سیاست‌ها، تدابیر اصلی، راهبردهای مهم، اولویت‌ها و برنامه‌های دولت برای مهار تورم و رشد تولید از سوی رئیس‌جمهور و معاون اول تبیین و تشریح شود و جلسه‌ فردا، جلسه‌ای کاملا کاری و اجرایی است برای تحقق فرمان سال و اولویت‌بندی برنامه‌ها و برنامه‌ریزی جدی برای آغاز پرقدرت فرایند کاری دستگاه‌های اجرایی.

معاون اجرایی رئیس جمهور درباره نحوه حل مشکلات مطرح شده در جلسه گفت: به دلیل اهمیت مرکز برای دولت، جلسات کاری معاونت در سال جدید از مرکز ارتباطات مردمی آغاز شد.

وی افزود: دولت سیزدهم به دولت مردم معروف است و رسیدگی مستقیم و ویژه و چهره به چهره اعتقاد دارد و پیشانی خدمت‌رسانی به مردم همین مرکز ارتباطات است که مواجهه مستقیم با مردم دارد.

منصوری با بیان اینکه مسائل مطرح شده در این نشست متفاوت بود، گفت: بخشی از آنها معمولا به دستگاه‌های مختلف مربوط می‌شد که ارجاع داده شد و بخشی که به مستقیما به حوزه معاونت اجرایی مربوط می‌شد مانند پروژه‌های عمرانی، مصوبات سفرهای استانی و مسائلی مرتبط به نهاد ریاست جمهوری تک به تک بررسی و دستورات لازم داده شد و مرکز هم برای همه این تماس‌ها پرونده پیگیری دارد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.