خوزستان نماد و سمبلی از “مقاومت، شجاعت و پایداری” در تاریخ ایران است

۲۸ام بهمن ،

رئیس قرارگاه عمار با اشاره به تحریف سخنانش در بعضی رسانه‌ها گفت: دشمن با انتشار یافتن تحریف‌آمیز سخنان مسئولان نظام، قصد ایجاد خلل در وحدت مردم دارد.

به گزارش گروه وبگردیممتازنیوز، حجت‌الاسلام مهدی طائب رئیس قرارگاه عمار و استاد حوزه و دانشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم ، گفت: به دشمنان نظام و جبهه رسانه‌ای استکبار که امروز در سوریه شکست نظامی دیگری پس از جنگ‌های ۲۲روزه و ۳۳روزه متحمل شده‌اند، در ماه‌های اخیر ماموریت داده شده تا به هر نحو ممکن در وحدت کلمه مردم متعهد ایران اسلامی خلل ایجاد کنند.

رئیس قرارگاه عمار تصریح کرد: استکبار که از مقابله با جمهوری اسلامی ایران درمانده شده است، با تحریف و تقطیع اظهارات مسئولان و کارشناسان ایرانی، درصدد القای نیات ناپاک خود است.

حجت الاسلام طائب ادامه داد: این نکته کاملاً مشهود است که دشمنان از وحدت کلمه ملت ایران زخم خورده می باشند و همواره درصدد انتقام از مردم و همراهی‌ها و همدلی‌های مثال زدنی اقوام ایرانی بوده و با انتشار یافتن خبرها و مطالب تحریف‌آمیز می‌کوشند که شاید به مقصود خود نزدیک شوند.

وی با بیان اینکه بی‌تردید خوزستان در تاریخ انقلاب اسلامی ایران و در تاریخ دفاع از مرزهای زمینی و عقیدتی کشور، نقشی ماندگار بر اذهان عمومی از خود برجای گذاشته است، تصریح کرد: چگونه می‌توان مقاومت دلیرانه یکایک مردم این بخش از سرزمین اسلامی ایران را نادیده گرفت؟

“آنچه که به نقل از بنده در بعضی پایگاه اینترنتی‌های خبری انتشار یافته است، تنها بخشی از سخنانم بوده و به صورت تحریف‌آمیز انتشار یافتن یافته است؛ بنده خود با توجه به اینکه سال‌ها در طول ۸ سال دفاع مقدس در این سرزمین مردان و زنان غیور عرب زبان، در برابر متجاوزان بعثی همدوش مردم این منطقه و دیگر مردم از اقوام مختلف ایرانی، جنگیده‌ام، از نزدیک شاهد جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های مرم خوزستان بوده و همواره از همراهی با آنان بر خود می‌بالم.”

رئیس قرارگاه عمار اضافه کرد: بنده خودم در طول سال‌های جنگ از نزدیک شاهد بوده‌ام که خوزستان به عنوان نماد و سمبلی از مقاومت، شجاعت و پایداری، برای ایران اسلامی افتخار آفریده و این افتخارات را نمی‌توان نادیده گرفت.

حجت‌الاسلام طائب در ادامه این گفت‌وگو تأکید کرد: بنده مردمانی در خوزستان دیده‌ام که در عین محرومیت، همواره با جان و مال خود، پای انقلاب و ایران اسلامی ایستاده‌اند.

وی در پایان تحریف هدف دار سخنانش دربارهٔ مردم دلاور و شهیدپرور خوزستان را محکوم کرد و گفت که دشمنان سعی دارند با هر وسیله‌ای که شده، اصل وحدت ملت ایران را که یکی از محورهای اصلی ایستادگی نظام در برابر بسیاره خواهی‌های جبهه استکبار است را شکسته و از این ناحیه به حرکت روبه پیشرفت انقلاب اسلامی لطمه وارد کنند اما باید بدانند که ملت ایران و مردم همیشه در صحنه خوزستان هرگز فریب کید دشمنان را نخورده و نخواهند خورد.


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.