خوشحالم که پیشکسوتان در بخش مسابقه تئاتر تک حضور ندارند

۱۶اردیبهشت،

محبوبه بیات گفت:خوشحالم که پیشکسوتان در بخش مسابقه تئاتر تک حضور ندارند و حضور دونسل متفاوت تئاتر در این جشنواره برایم ارزشمند است.

به گزارش هنرآنلاین،مرحله نهایی سومین جشنواره سراسری تئاتر تک نفره از روز دوشنبه ۱۶ اردیبهشت با اجرای پنج نمایش آغاز شد. محبوبه بیات بازیگر صاحب نام تئاتر و سینما که یکی از چهره های مطرح حاضر در بخش ویژه این جشنواره است روز دوشنبه از ساعت ۱۸ با نمایش رفتن زال در کارگاه نمایش سالن تئاتر شهر به روی صحنه می رود.

بیات در اولین روز جشنواره سراسری تئاتر تک نفره با اشاره به محتوا و موضوع نمایش رفتن زال اظهار داشت: این نمایش کار برداشتی از مثنوی معنوی است که خودم بازیگری آن را بر عهده دارم و فخری سلیمی دستیار و مدیر تولید این نمایش است. همچنین فرشاد منظوفی نیا طراح صحنه ، امید خسروی سازنده موسیقی این اثر است. لازم است از مسئولان سالن کارگاه نمایش تئاتر شهر هم تشکر کنم که در اجرای این کار همکاری خوبی با ما کردند و سپاسگذاریم از همه این دوستان.

محبوبه بیات در خصوص انگیزه خودش از حضور در جشنواره تئاتر تک نفره گفت: تنها سبب حضور من در این جشنواره عشقی است که به تئاتر دارم و باید بگویم از لحاظ مالی من انتظار پولی را نداشتم اما ما دوست داریم روی صحنه باشیم و اکسیژن داشته باشیم و از هر فرصت کوچکی استفاده می کنیم تا به فعالیت خود در تئاتر ادامه دهیم . همچنین دوست داریم که به روز شویم و در هر زمانی فعالیت داشته باشیم. تشکر می کنم از عوامل اجرائی که فرصتی می گذارند تا کار کنیم و جمعیت تئاتری کشور که هر روز بر آنها اضافه می گردد می توانند از این جشنواره ها استفاده کنند.

بیات که به عنوان بازیگر و کارگردان در این نمایش حضور دارد گفت:ما امکانات محدودی داشتیم. من دوست داشتم بازیگر بازی کند این کا ر را اما شاریط مالی اجازه نمی داد، فرصت کم بود و من نتوانستم از بازیگر جوان در این کار استفاده کنم. اگر یک مقدار زمان بندی درست بود و بیشتر وقت داشتیم می شد که از بازیگران جوان استفاده کنیم اما در این شرایط باید خودم بازی کنم.

بازیگر با سابقه تئاتر و سینما در خصوص جشنواره سراسری تئاتر تک نفره گفت: این جشنواره میتواند بازیگران خلاق و مستعدی را به جامعه تئاتری کشور معرفی کند و زمینه مناسبی برای رشد استعدادها باشد. وجود این جشنواره به معرفی بازیگران خلاق کمک میکند و من خوشحالم که دونسل متفاوت تئاتر کشور در کنار هم در این جشنواره کار می کنند که این بسیار ارزشمند است. خوشحالم که در این جشنواره پیشکسوت ها در بخش مسابقه حضور ندارند. من همیشه انتقاد داشتم به این نکته که یک هنرمند جوان چگونه میتواند در کنار هنرمندان کار کرده و سابقه دار قد علم کند ؟ این فرصت خوبی است که دوبخش از هم تفکیک شد و اگر استعدادی باشد این فرصت هست که خودش را نشان بدهد و بزرگتر ها به عنوان الگو و نمونه در بخش دیگری کار کنند.


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.