خوشحالم که «تهران ۱۵۰۰» در نوروز ۹۲ اکران می‌شود

۱۷م آذر ،

بهرام عظیمی در برنامه هفت:

سینماپرس-گروه تلویزیون:انیمیشن «تهران ۱۵۰۰»به سبب عدم واگذاری حواله اکران توسط شورای صنفی نمایش در سرگروه سینما آزادی اکران نشد و قرار است در نوروز ۹۲ روی پرده برود. این موضوع واکنش مثبت کارگردان اثر را به دنبال داشته است.

به گزارش خبرنگار تلویزیون سینماپرس، بهرام عظیمی، کارگردان انیمیشن «تهران ۱۵۰۰» طی تماس تلفنی در برنامه زنده تلویزیونی هفت گفت:در اکران فیلم «تهران ۱۵۰۰» من هیچ کاره هستم،در بعضی از خبرگزاری ها خواندم که نوشته بودند من تمایل به پخش فیلم در این زمان را ندارم.

وی ادامه داد:این فیلم به سبب عدم واگذاری حواله اکران توسط شورای صنفی نمایش در سرگروه سینما آزادی اکران نشد و تمهیدات لازم فراهم شده که این فیلم در نوروز ۹۲ روی پرده برود.

کارگردان انیمیشن «تهران ۱۵۰۰» گفت: باید بگوییم که اکران این فیلم به درگیری های بین ارگان ها و سازمان ها خورده است.

عظیمی افزود: قرار بود «تهران ۱۵۰۰» در نوروز ۹۱ اکران شود اما نشد بعد از آن قرار بود در ۱۶ آذر اکران شود که باز هم به تعویق افتاد.

وی تصریح کرد: دو روز قبل از افتتاحیه فهمیدم که سینما آزادی از لیست سینماهای اکران حذف شده است اما شخصا خوشحال هستم که قرار است «تهران ۱۵۰۰» در نوروز ۹۲ اکران شود.

عظیمی در پایان خاطرنشان کرد: برای اکران فیلم کارهای بسیاری انجام دادیم کردیم،پوستر ها و بنرهایمان آماده بود حتی اسپانسرمان از ۱۵ آذر دموی فیلم را برای پخش آماده کرده بود که باز هم اکران به تعویق افتاد.

گفتنی است، داستان«تهران ۱۵۰۰» به کارگردانی بهرام عظیمی دربارهٔ پیرمردی است به نام اکبر با بازی مهران مدیری که ۱۶۰ سال سن دارد و در آستانه مرگ از نوه‌اش با بازی هدیه تهرانی که در کره ماه درس می‌خواند می‌خواهد به زمین برگردد و اول ازدواج کند و بعد مدرکی را پیدا کند مبنی‌بر اینکه او در دهه ۱۳۶۰ در نمایش‌های سیاه بازی حضور داشته است.

اکبر این گواهی را می‌خواهد برای اینکه آرزوی او این است که در قطعه هنرمندان به خاک سپرده شود. نوه او با ورود به ایران گرفتار دردسرهای شهر تهران در چند دهه بعد می‌شود و یک راننده تاکسی جوان با بازی بهرام رادان هم گرفتار عشق این خانم می‌شود.

انتهای پیام/ع.ت – ب. ب

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۸۸۷۷


شبکه خبری سینمای ایران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.