خوشگذرانی در ولنجک با لباس پلیس + عکس

۲۲خردادماه،

دو پسر جوانی که با تجهیزات پلیس در شمال تهران و محدوده ولنجک چند ماهی خوشگذرانی کردند، توسط پلیس تهران شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش مشرق به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ چند ماهی بود که اهالی و کسبه محله ولنجک از اقدامات دو فرد مامور نما آسایش و امنیت خود را از دست داده بودند.

ماموران ویژه کلانتری ولنجک با اقدامات گسترده اطلاعاتی خود توانستند دو ماموران نما را که در محدوده ولنجک خوشگذرانی می‌کردند، دستگیر و به کلانتری انتقال دهند

با انتقال این دو مامور نما جوان تعداد بسیاری از کسبه و اهالی جهت شکایت از این اشخاص به کلانتری مراجعه کردند.

طبق اظهارات مالباختگان که اغلب کسبه و رستوران داران منطقه ولنجک بودند، این  دو نفر با تجهیزات نظامی، خود را ماموران امنیت معرفی کرده و هر روز صبح با سرکشی از مغازه هایی نظیر: لوازم التحریر، پوشاک، نانوایی و … اجناسی را با تهدید به این که ” ما مامور هستیم و شما حق گرفتن پول از ما را ندارید” اجناس را با خود می بردند و در نهایت هر روز ظهر به بهترین رستوران ولنجک رفته و با همین تهدید بهترین غذای مورد علاقه خود را سرو می کردند.

به گفته کسبه این دو مامور نما چند ماهی با این روش از آنان زورگیری می کردند.

کلانتر ۱۶۳ سرگرد یاسینی با تایید این خبر گفت: با اعتراف صریح متهمان طبق نظر قضایی این دو جوان مامور نما به پایگاه یکم امنیت عمومی تهران بزرگ منتقل شدند و همچنین اهالی ولنجک برای تشکر از ماموران نیروی انتظامی چندین پلاکارد قدردانی در منطقه نصب کردند.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.