خیرین، طلایه دار حمایت از جهاد علمی هستند

جام جم آنلاین: رییس ستاد خیرین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: مشارکت خیرین در توسعه فضاهای آموزش عالی، به عنوان طلایه دارو پیشگامان حمایت از جهاد علمی محسوب می شوند.

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، دکتر سید جواد ساداتی نژاد معاون حقوقی و امور مجلس وزیر علوم در مراسم ضیافت کریمان دانشگاه کاشان،اظهار داشت: با توجه به جنگ نرم و علمی که امروز بین اسلام و کفر است، حضور و مشارکت افراد نیکوکار در حوزه آموزش عالی،  نماد جهاد علمی است.

وی با تاکید بر اینکه، اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیای امروز برمبنای علم و فناوری است افزود: با مشارکت مردمی و جهاد علمی و  با توسعه فضاهای علمی وپژوهشی می توان در مقابل تمام دسیسه های دشمنان مقابله کرد.

رییس ستاد خیرین وزارت علوم ترویج فرهنگ وقف را لازم دانست و خاطر نشان کرد: در طول تاریخ دانشگاه های بزرگ کشور که بزرگانی همچون زکریای رازی وابوعلی سینا در آن ها تدریس می کردند بر پایه سنت حسنه وقف پایه گذاری شده بود.

ساداتی نژاد، با بیان اینکه وقف در حوزه پژوهش و فناوری در کشور هنوز به جایگاه واقعی خود نرسیده است اظهار داشت: یکی از اهداف کمیته خیرین وزارت علوم، تقویت و ارتقای فرهنگ وقف در حوزه آموزش عالی است و اکنون که اقتصاد دانش بنیان مطرح است حضور واقفین و خیرین در پژوهش حایز اهمیت است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.