خیرین به ترکیب هیات امنای دانشگاه‌ها افزوده شدند

۲۳ام بهمن ،

4-3.jpg

معاون اداری مالی و توسعه منابع وزارت علوم با اشاره به حکم وزیر علوم مبنی بر حضور خیرین در ترکیب هیات امنای دانشگاه‌ها، گفت: حضور خیرین در هیات امنای دانشگاه سبب سرعت بخشیدن و ارتقای سطح تعامل میان وزارتخانه و کمیته‌های خیرین دانشگاه ساز می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) کاشان، علی اکبر متکان در مراسم بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی دانشگاه کاشان، ضمن تقدیر از حضور فعال خیرین مدرسه ساز، اظهار کرد: با حکم وزیر علوم از این پس باید در جمع هیات امنای تمامی دانشگاه‌های کشور، یک خیر حضور داشته باشد.

متکان با اشاره به ارتقا سریع و قابل توجه دانشگاه کاشان طی پنج سال اخیر، افزایش رشته‌های تحصیلات تکمیلی نسبت به کارشناسی را از جله دلائل این پیشرفت عنوان کرد و افزود: دانشگاه کاشان در حال گذر از رتبه دوم به اول است، همچنین گسترش رشته‌های تحصیلات تکمیلی سبب شده این دانشگاه وارد فازهای تازهی از جمله تحقیقاتی شود.

به گزارش ایسنا، در ادامه این مراسم سالن ورزشی لاجوردی که با اعتباری بیش از هفت میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۱۴۰۰ متر مربع در پردیس خواهران ساخته شده مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

همچنین ساختمان تحصیلات تکمیلی مرحوم پروفسور ارشدی با زیربنای ۲۵۰۰ مترمربع در سه طبقه با اعتباری بیش از ۱۵ میلیارد ریال ساخته شده نیز به بهره‌برداری رسید.

این دو مجموعه از جمله طرح‌های مصوب سفرهای استانی هیئت دولت و با مشارکت ۵۰ درصدی خیرین در بخش آموزش عالی شهرستان کاشان اجرا شده است.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.