”خیر نبینی سعیده” به رؤیا نونهالی و فرهاد آییش تقدیم شد

فروردین ۱۴۰۳

نمایش ˝خیر نبینی سعیده˝، نوشته و کارگردانی فرهاد نقدعلی، کاری از گروه فیلم و تئاتر ˝وَ ناگهان˝، در حالی که نیمی از اجراهای خود را گذرانده، شنبه، ۲۹ تیرماه، با تشکر از حضور جمعی از هنرمندان به رؤیا نونهالی و فرهاد آییش تقدیم شد.

به گزارش هنرآنلاین، پیش از این، گلاب آدینه، رحیم نوروزی، محمد درمنش، مائده طهماسبی، هوشیار انصاری فر، شیوا ارسطویی، محسن قصابیان، افسانه ماهیان، منوچهر شجاع، سولماز نراقی، امیر غفارمنش، افروز فروزند و افسون فروزند، آسیه ضیایی، شادی اسدپور، تایماز رضوانی، علیرضا دری و لیدا وعیدی از این نمایش دیدن کرده اند.

روزبه حسینی به عنوان طراح و دراماتورژ و سرپرست گروه و سعید زارع و احمد صحیحی به عنوان گروه کارگردانی در این نمایش حضور دارند. ضمنا صحیحی، طراحی پوستر و بروشور نمایش را نیز بر عهده دارد. موسی هاشم زاده هم به عنوان عکاس و تصویربردارِ نمایش و آرش (علی) فلاحت پیشه هم، مدیر اجرایی گروه “و ناگهان” است.

گفتنی است، کافه تراس موزه زمان، میزبانِ این نمایش، واقع در موزه زمان زعفرانیه و در مجاورت تماشاخانه پارین قرار گرفته و در واقع بخشی از همین مجموعه تئاتری به حساب می آید. این نمایش با مهلت تمدید شده، تا جمعه، ۴ مردادماه، هر شب ساعت ۲۰:۳۰ پس از پذیرایی افطار، به اجرای خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/۵۴/۵۳


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.