خیلی مراقب پرده های خانه تان باشید

۱۱اردیبهشت،

مجله اینترنتی برترین ها
  ممتازنیوز:  پرده ها همیشه در دکوراسیون منزل نقش داشته اند اما اگر خلاقیتی در تزیین آن ها وجود نداشته باشد پاشنه آشیل دکوراسیون منزل تان خواهند بود، اگر می خواهید این مشکل را بر طرف کنید این مطلب را بخوانید و از ایده های بدیع آن استفاده نمایید.


شاخه درخت

این شاخه درخت بجای چوب پرده استفاده شده و کاربرد خلاقانه و زیبایی در این اتاق یافته است.


پرده های قابی

برش این پرده ها شبیه به قاب عکس است و تنوعی در مدل پرده اتاق شما محسوب می گردد. می توانید دالبرهای مختلفی به آن بدهید و پهنای آن را به دلخواه انتخاب کنید.


کرکره کشویی

این کرکره ها جایگزین خوبی برای پرده می باشند و با توجه به شرایط آب و هوایی و نور آفتاب قابل تنظیم می باشند. حالت کشویی آنها در این تصویر به صورت افقی و عمودی نشان داده شده است.


پاراوان منبت کاری شده کشویی

با آنکه این پاراوان ها جایگزین گرانی برای پرده می باشند، ولی زیبایی و اصالت خاصی به اتاق نشیمن شما می دهند.


شیشه رنگی

شیشه های رنگی اخیراً بسیار محبوب شده اند و حتی در حمام دستشویی و یا در اتاق ها نیز بکار می روند. طرح و رنگ های این شیشه ها فراوان است.


شیشه مات

شیشه مات هم کار شما را راحت می کند و دیگر نیازی به پرده ندارید، مگر آنکه از لحاظ زیبایی دوست داشته باشید حتماً پرده نصب کنید.


چوب پرده

اگر کاغذ دیواری خاصی نصب کرده اید می توانید پرده یا چوب پرده یا اطراف پنجره را با آن هماهنگ کنید.


پرده های رومن

این نوع پرده ها اخیراً بسیار محبوب شده اند. بر خلاف مدل های سنتی پرده، این پرده ها عمودی می باشند و چین های پهن می خورند. مزیت اصلی آنها این است که بجای طرح های تکراری و سنتی، می توانید از طرح های منظره، تک گل، حاشیه دار و غیره برای این مدل پرده استفاده کنید.


پرده کریستالی

این نوع پرده ها که در واقع آویزهای کریستالی می باشند، گزینه خوبی بجای پرده بوده و در واقع بیشتر جنبه تزئینی دارند.


پرده نزنید!

اگر پنجره هایی به شکل های غیرمعمول دارید که خود آنها به تنهایی نوعی تزئین به حساب می آیند، از پرده استفاده نکنید یا اگر پنجره آنقدر پایین است که حریم خصوصی شما را تهدید می کند، نیمه پایین آن را پرده بزنید. در مورد پنجره هایی همچون پنجره این تصویر، بجای پرده، دیوارهای اطراف با کاغذ دیواری خاصی تزئین کنید.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.