خیلی ها هنوز من را یک خواننده زیر زمینی می‌دانند!

۲۳فروردین۱۳،

خواننده آلبوم «من هنوز» که سالها پیش این اثر را پس از موفقیت های پیاپی در قالب گروه زیرزمینی ۰۱۱۱ ، در بازار رسمی موسیقی کشور منتشر نمود، این روزها در صدد انتشار یافتن دومین آلبوم خود است اما ظاهرا او هم مثل بسیاری دیگر از خواننده ها و اهالی موسیقی، با مشکل بزرگی به نام شرکت پخش رو به رو شده است.

«ماهان بهرام خان» در این باره در گفتگو با «موسیقی ما» گفت : « طبق آخرین صحبتی که با دوستان پخش آلبوم و شرکت طرف قرارداد داشتم، آلبوم تابستان امسال بالاخره وارد بازار خواهد شد. اما راستش را بخواهید خود من هم نمی دانم چرا تا این حد داستان انتشار یافتن این آلبوم کشدار شده است. »

این خواننده دربارهٔ دلایل تاخیرهای چندین باره آلبومش توضیح داد:« در این سالها بسیار از چهره های بازار زیرزمینی، رسمی شده و کنسرت هایشان هم راه افتاده ولی بسیار ها هنوز من را یک خواننده زیر زمینی می دانند! این بزرگترین مشکل من در همه اسن سالها بوده. دربارهٔ تاخیرهای انتشار یافتن البوم هم باید بگویم که به شرکت اعتماد کرده ام و آنها هم می گویند بهترین زمان برای انتشار یافتن اثر الان است. سه چهار بار این تاریخ عوض شده و امیدوارم تابستان آلبوم به بازار بیاید. »

بهران خان در انتهای صحبت هایش نیز در پاسخ به این سوال که چقدر برای این اتفاقات و حواشی خودش را مقصر می داند گفت :«ببین من بعد از اولین اجرایم ممنوع الکار شدم . همین سبب شد ضربه بدی بخورم و تا بیایم و خودم را جمع کنم، کمی اوضاع عوض شد. ولی امیدوارم بعد از انتشار یافتن آلبومم، که یک و یازده دقیقه نام دارد (۰۱:۱۱)، اوضاع بهتر شود و با یک پخش خوب، اتفاقاتی که باید چند سال پیش می افتاد، دوباره رقم بخورد. »

منبع: موسیقی ما


موسیقی ایرانیان
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.