دادستانی اهانت‌کنندگان به جبهه پایداری را تحت تعقیب قرار دهد/رد پای ضد انقلاب در فیلم ساخته‌شده علیه پایداری

۲۳م اسفند ،

عضو ارشد جبهه پایداری انقلاب اسلامی با ساختگی دانستن فیلم ساخته‌شده علیه جبهه پایداری، گفت:‌ جبهه پایداری از دادستانی می‌خواهد که عوامل این فیلم و پایگاه اینترنتی‌های منتشر کننده آن را که تهمت و افترا به جبهه پایداری زده‌اند را تحت تعقیب قرار دهد.

محمد سلیمانی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ دربارهٔ انتشار یافتن فیلمی که در آن حوادث ۲۲ بهمن حرم حضرت معصومه(س) را به جبهه پایداری انقلاب اسلامی منتسب می‌کند، اظهار داشت: کاملا مشخص است که این فیلم طراحی شده از سوی اشخاصی است که علیه پایداری فعالیت می‌کنند.
 
عضو ارشد جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینکه جلسات مسجد اهل بیت(ع) قم هر ساله با حضور هزاران نفر از مردم این شهر برگزار می‌شود، گفت: برگزاری این جلسات ربطی به جبهه پایداری ندارد.
 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه این جلسه ارتباطی با جبهه پایداری ندارد،‌ گفت: در این جلسه حدود ۴ تا ۵ هزار نفر شرکت‌  کرده‌اند؛ اینکه ۱۰ الی ۱۲ عکس از اشخاصی که در این مسجد حضور داشته‌اند را با چهره‌هایی که در حرم حضرت معصومه شعار داده بودند، تطبیق دهند، سببی بر انتساب حوادث حرم حضرت معصومه به جبهه پایداری نیست.

وی در این باره ادامه داد: این تطبیق عکس را می‌توان در مورد هر اجتماع گسترده دیگری از جمله ۲۲ بهمن انجام داد، اما این دلیل نمی‌شود که اتفاقات آن روز را به راهپیمایان ۲۲ بهمن منتسب کرد.
 
سلیمانی با اشاره با اینکه اشخاص برای حضور در جلسات مذهبی آزاد می باشند، گفت: حوادث ۲۲ بهمن حرم حضرت معصومه(س) از سوی دبیر کل، سخنگو و اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری محکوم شد.
 
عضو ارشد جبهه پایداری انقلاب اسلامی همچنین عنوان کرد: چند مورد مقایسه‌‌ای که در این فیلم صورت گرفته است،‌ نیز مخدوش بود و حتی ساختگی بودن بعضی از بخش‌های آن کاملا مشخص است.  
 
وی در ادامه اعلام کرد: جبهه پایداری از دادستانی می‌خواهد که عوامل این فیلم و پایگاه اینترنتی‌های منتشر کننده آن را که تهمت و افترا به جبهه پایداری زده‌اند را تحت تعقیب قرار دهد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه کسانی که دست‌اندرکار تهیه این فیلم می باشند مجرمند، عنوان کرد:‌ باید اقدام قضایی علیه این اشخاص انجام گیرد و اگر دادستانی این موضوع را ریشه‌یابی کند رد پای ضد انقلاب را در میان سازندگان این فیلم خواهد دید. 
 
سلیمانی با تاکید بر اینکه اگر از اینگونه اقدامات جلوگیری نشود، هر جریان و گروهی به خود اجازه خواهد داد فیلم ساختگی تهیه و در اینترنت منتشر کند، تصریح کرد:‌ مردم متوجه این نوع برنامه‌سازی‌ها و اقدامات تخریب‌کننده می باشند.

انتهای پیام/ 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.