دادستان مشهور امریکایی هنرپیشه فیلم‌های پورنوگرافی از کار درآمد

۲۸ آبان ،

وکیل و دادستان مشهور امریکایی با اعترافات هولناک خود در کنفرانس مطبوعاتی همه را شوکه کرد.

به گزارش تفسیری مجله شبانهممتازنیوز، مارک سوبن وکیل شهر کورتلند که به تازگی در رقابت‌های انتخاباتی شرکت داشت اعتراف کرد که در سال‌های قبل، هنرپیشه فیلم‌های پورنوگرافی (هرزه‌نگاری) بوده است.

مارک سوبن که از سال ۲۰۰۸ میلادی به عنوان یکی از فعالان سیاسی در کورتلند در سیراکاس فعالیت داشت، به خاطر وکالتش از شهرت بسیاری برخوردار بود.

 وی در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که حدود ۴۰ سال پیش در دوران جوانی در چندین فیلم غیراخلاقی نقش‌آفرینی کرده و با رسوایی اخیرش که از سوی مخالفانش مطرح شده، ناچار به اعتراف درباره قبل ننگ‌آلودش شده است. مارک اذعان کرده است که در فیلم‌های مستهجن نقش‌آفرینی می‌کرده و به خاطر این بد نامی ناچار به عذرخواهی است.

بسیاری از منتقدان بر این باورند که مارک باید از کارش استعفا کند اما سخنگوی مارک سوبن، در این ارتباط گفته است که او قصد استعفا از شغلش را ندارد.

وی گفت: اقدامات او غیرقانونی نبوده و در وقت بازیگری در فیلم‌های مستهجن دانشجوی رشته حقوق بوده است.

مارک سوبن طی کنفرانس مطبوعاتی در این رابطه به خبرنگاران گفت: بسیار متأسفم و عذرخواهی می‌کنم. من از افشای این قضیه شوکه شده و خجالت‌زده‌ام و در مقابل دوستان و خانواده‌ام نیز شرمنده‌ام.

وکیل مارک سوبن، به آسوشیتدپرس گفت: سوبن، وکیل و دادستان شهر کورتلند بوده که پس از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه ویسکانسین و دانشکده حقوق فوردهام، از ۷ سال پیش به عنوان دادستان منطقه برانکس و وکیل در حال فعالیت است. فیلم‌های قبل او در اینترنت پخش شده و وضعیت مارک‌ سوبن را بحرانی کرده است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.