دادستان کل کشور: کروبی و موسوی همچنان در حصر هستند/ سپاه از علی مطهری شکایت نکرده است

به گزارش خبرآنلاین؛ غلامحسین محسنی اژه ای در نشست خبری امروز خود گفت: در مورد این دونفر باید بگویم که کسانی که آن ظلم عظیم را کرده و نا امنی در کشور راه انداختند نمی شود کسی صبح از خانه اش بلند شود و بیاید و دنبال آزادی آنها باشد. البته آنها حبس نیستند و در خانه هستند.

او در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد پرونده علی مطهری و تکرار سخنان او توسط یک فرد دیگر گفت: اگر کسی بخواهد ظلمی به سپاه داشته باشد و جنبه عمومی داشته باشد وارد می شویم. ولی در مورد اول هنوز سپاه علیه علی مطهری شکایت نکرده است.

سخنگوی دستگاه قضا در مورد ساخت فیلم لاله و اینکه کارگردانی با سابقه ساخت فیلمهای مستهجن با پول سازمان سینمایی در هالیوود مسئولیت ساخت آن را بر عهده گرفته است گفت: من هم شنیده ام ولی هنوز وارد نشده ایم.

اژه ای در مورد آخرین وضعیت پرونده روحانیون آمر به معروف گفت: هر سه مورد را تلاش کردیم عوامل آنها سریع دستگیر و مجازات شوند. در دو مورد عوامل دستگیر و در یک مورد فرد دستگیر نشده اند. و اگر فرد فراری پیدا نشود حکومت دیه مصدوم را می پردازد. تمهیداتی با ناجا شده تا این مسائل پیگیری نشود.

دادستان کل کشور در مورد اقدامات ستاد حقوق بشر قوه قضائیه در برخورد با کشتار مسلمانان میانمار گفت: متاسفانه مدعیان حقوق بشر سکوت محض کرده اند. نمونه اش میانمار، بحرین و بسیاری از کشورهای اسلامی که مسلمانان مورد آزار و اذیت قرار می گیرند. همچنان مدعیان حقوق بشر دم نمی زنند. امیدواریم جهان اسلام اقدامات شایسته ای انجام دهد. سازمان حقوضق بشر قوه هم در حال اجرای کارهایی است.
۴۷۴۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.