دادکان: سپ بلاتر به من گفت برکنارت کرده‌اند/ اگر بتوانم خدمت کنم، با کمال میل برمی‌گردم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > مدیریت ورزش – رئیس سابق فدراسیون فوتبال می گوید اگر شرایط مهیا باشد، برای خدمت به ورزش برمی‌گردد.

به گزارش ممتاز؛ محمد دادکان رئیس سابق فدراسیون فوتبال در نشستی با موضوع مدیریت ورزش به بحث دربارهٔ‌ی اولویت‌های وزارت ورزش و جوانان در دولت یازدهم پرداخت. در این میزگرد ورزشی که در شبکه جام جم برگزار شد، محمد دادکان دربارهٔ‌ی جزئیات مدیریت ورزش ایران سخن گفت: «جا دارد اینجا یادی از آقای احمدی نژاد کنم، آقای عباسی وزیر و جوانان ایشان در برهه ای از زمان خواستار همکاری با بنده شدند اما متاسفانه شرایط مهیا نبود و من نتوانستم پس از ۷ سال دوری به ورزش بازگردم.»

او ادامه داد: «دلخوری من از مسئولان ورزش شخصی نبود بلکه یک مسئله ملی در میان بود. من نماینده یک کشور در فیقا بودم، دو کرسی در AFC داشتم اما با من چنین رفتاری را کردند.»

دادکان در بخش دیگری از صحبت هایش گفت:‌ »در جام جهانی ۲۰۰۶ هنوز بازی ایران با آنگولا تمام نشده بود که آقای بلاتر به من گفتند خبرگزاری فرانسه نوشته تو برکنار شده ای! آنها در آن زمان من را نزدند بلکه ایران را زدند. حیثیت ما را از بین بردند. چرا در کشور بیگانه با من این کار را کردند؟ حداقل می گذاشتند بازی های تیم ملی به پایان برسد و من به ایران برگردم، بعد تصمیمات خود را عملی کنند.»

رئیس سابق فدراسیون فوتبال در واکنش به احتمال همکاری اش با دولت یازدهم گفت: «اگر در حال حاضر بتوانم خدمت کنم، با کمال میل برمی گردم.»

او در پایان با انتقاد از علی کفاشیان گفت: «من منتقد برخوردهای آقای کفاشیان بودم. ایشان پیش از این در مصاحبه ای گفت که تنها کسی بوده که بعد از باخت تیم ملی برابر لبنان از کروش حمایت کرده، در حالی که آقای کفاشیان بعد از آن دیدار با بنده تماس گرفت و گفت که حمایت های تو سبب شده جو آرام شود.»

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.