دارا خبر داد:‌ ثبت‌نام ۸ هزار دانشجو برای سفر به ابوموسی

۰۲م اسفند ،

1-441.jpg

مدیرکل امور فرهنگی اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری گفت: با اعلام فراخوان اینترنتی وزارت علوم برای ثبت‌نام دانشجویان جهت حضور در ابوموسی، بیش از ۸۰۰۰ نفر ثبت‌نام کردند.

جلیل دارا در حاشیه برگزاری همایش علمی فرهنگی ۲۰۰ نفر از دانشجویان سراسر کشور در ابوموسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه خلیج‌فارس، با اشاره به استقبال گسترده دانشجویان سراسر کشور جهت حضور در ابوموسی افزود: پس از اعلام فراخوان اینترنتی وزارت علوم بیش از ۸۰۰۰ نفر متقاضی سفر به ابوموسی ثبت‌نام کردند.

دارا با بیان اینکه در مرحله اول توانستیم ۲۰۰ نفر را به این قطعه جدایی ناپذیر از خاک کشورمان بیاوریم گفت: این سفر بیشتر از اینکه بخواهد به جزئیات بپردازد، بعنوان آغازکننده سفرهای بعدی مطرح است.

این مقام مسئول هدف از برگزاری این اردو را بازدید میدانی از ابوموسی، نشان دادن شکوه و عظمت دریای خلیج‌فارس، دفاع از تمامیت ارضی خاک کشورمان و انتقال پیام دانشجویان سراسر ایران در حمایت از ایرانی بودن جزایر سه‌گانه خلیج‌فارس عنوان کرد.

دارا در پایان اظهار امیدواری کرد: در آینده بتوانیم سفرهای تخصصی‌تر و با کیفیت مناسب را برنامه‌ریزی و اجرا کنیم.

به گزارش ایسنا، شب قبل بر اساس برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های انجام شده، تعداد ۲۰۰ نفر از دانشجویان سراسر کشور به منظور بازدید علمی و فرهنگی بوسیله شناور از مسیر بندرلنگه وارد جزیره ابوموسی شدند و مورد استقبال فرماندار و مسئولین شهرستان قرار گرفتند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.