“داریوش فرهنگ” امتحان خود را پس داده است/خود را با “همه خانواده من” دریابیم

۱۴فروردین۱۳،

بازیگر مجموعه “همه خانواده من” گفت: کار با “داریوش فرهنگ” و گروه این سریال لذت بخش و سراسر از خاطره بود.

فریده سپاه منصور بازیگر سریال “همه خانواده من” در گفتگو با خبرنگار حوزه تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص نقش خود در این سریال و تفاوت آن با نقش های قبلی اش گفت: هر نقش و شخصیتی با هم متفاوت است و در این سریال نقش یک مادر را ایفا می کنم.

وی افزود: هنگام خواندن متن و فیلم نامه این سریال، آن را دوست داشتم و متن خوبی به نظرم آمد چرا که در این دوره هم به دنبال پول می باشند و به نوعی ما انسانها در حال تخریب هستیم و از خودمان دور شده ایم.

وی در این باره تصریح کرد: همه خانواده من در این دوره که دغدغه همه تنها مسئله مالی است یادآور این موضوع است که خودمان را کمی دریابیم.

سپاه منصور ادامه داد: من علاقه به کارهای مناسبتی ندارم ولی به سبب متن خوب فیلم نامه و داریوش فرهنگ که امتحان خود را پس داده ایفای نقش در این سریال را قبول کردم تا این پیام را به مردم منتقل کنم.

وی عنوان کرد: کار با گروه عوامل این سریال بسیار عالی و فوق العاده بود و پشت صحنه بسیار خوبی داشتیم و داریوش فرهنگ با وجود سرماخوردگی شدید اما با همان انرژی روز اول کار می کرد.

سپاه منصور بیان کرد: نمی دانم همه خانواده من برای مخاطب چه جایگاهی داشته تا چه میزان با آن ارتباط برقرار کرده ولی این سریالها از آن دسته مجموعه هایی است که باید از ابتدا آن را دید تا متوجه عمق داستان شوید.

وی در پایان خاطر نشان کرد: کار با این گروه بسیار لذت بخش و سراسر از خاطره است و در طول مدت ۲ ماه کار در کاشان روزهای خوبی داشتیم و هم چنین کار با فرهنگ لذت بخش بود و دلم برای این گروه تنگ خواهد شد./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.