داستان شهری که ساکنانش خون‌آشام شدند

به گزارش خبرآنلاین، شبکه اف‌ایکس چراغ سبز تولید اولین قسمت سریال «نژاد» را صادر کرده، این سریال اقتباسی از کتاب‌های گیرمو دل‌تورو و چاک هوگان (یک سه‌گانه) است.

 

این سه‌گانه اولین بار سال ۲۰۰۹ منتشر شد و داستان ویروسی است که هرکس به آن مبتلا شود، خون‌آشام می‌شود. این ویروس خطرناک به نیویورک حمله می‌کند و دکتر افریم «اف» گودویدر که در حال تحقیق بر آن است هم به ویروس مبتلا می‌شود و این اتفاق عواقب عجیب و غریبی در پی دارد.

 

هوگان و دل‌تورو به همراه کیوس فیلمنامه قسمت اول را می‌نویسند و اگر سریال چراغ سبز تولید یک فصل کامل را بگیرد، هر سه نفر مدیرتولید و سرپرست تیم نویسندگان مجموعه را تشکیل می‌دهند.

 

سه‌گانه هوگان و دل تورو به ترتیب «نژاد»، «سقوط» (۲۰۱۰) و «شب جاودان» (۲۰۱۱) نام دارند.

 

خبر تولید این سریال یک روز پس از ثبت قرارداد دل‌تورو، کارگردان و نویسنده نامزد اسکار «هزارتوی پن» با شبکه اچ‌بی‌او برای ساخت سریال دیگری منتشر شد. دل تورو به همراه سارا گرن، نویسنده مجموعه «ساوتلند» طرح ساخت «Nutshell Studies» براساس کتاب می بوتز را به اچ‌بی‌او پیشنهاد داده بودند که شبکه موافقت خود را اعلام کرده است. این مجموعه داستانی هیچکاکی را روایت می‌کند و ماجرایش در شهری کوچک در دهه ۱۹۵۰ می‌گذرد و داستان زن خانه‌داری است که در دنیای حل معمای قتل‌های خونین غرق می‌شود.

 

کارلتن کیوس نیز روزهای پرمشغله‌ای دارد، او سرپرست نویسندگان مجموعه «متل بیتس» است که داستان تبدیل شدن نورمن بیتس تحت تربیت سختگیرانه مادرش به قاتل روانی فیلم «روانی» آلفرد هیچکاک را روایت می‌کند. این سریال در شبکه «A&E» تولید می‌شود.

 

شبکه اف‌ایکس جدا از «نژاد» دو سریال جدید دیگر به نام‌های «حکم برانکس» و «پل» با بازی دایان کروگر را در دست تولید دارد.

 

گیرمو دل‌تورو، کارگردان صاحب‌سبک مکزیکی با ساخت فیلم‌های عجیب و غریب ترسناکی چون «ستون فقرات شیطان» و «کورونوس» به شهرت رسید و بعدا با ساخت مجموعه فیلم پرفروش «پسر جهنمی» خود را تثبیت کرد. او با «هزارتوی پن» نامزد جایزه اسکار بهترین فیلمنامه هم بوده است.

 

هالیوود ریپورتر / ۲۰ سپتامبر / ترجمه: حسین عیدی‌زاده

۵۷۲۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.