داستان عجیب‌ترین استعفای ورزشی دنیا

۱۳م آذر ،

تماشاگر: سرمربی تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا، یکی از نادر‌ترین چهره‌های ورزشی بود که بعد از کسب بیش از ۲۰ جام برای این تیم در طول ۴ سال، از سمت خود کناره‌گیری کرد و علی‌رغم میل مدیران باشگاه، اعلام کرد که از مدیریت فنی تیم استعفا می‌دهد. پپ گواردیولا در روز‌هایی که همه اصرار داشتند تا همچنان در باشگاه بزرگ ایالت کاتالونیا باقی بماند در گفت‌وگو با خبرنگاران چیز‌هایی را گفت که کمتر کسی انتظارش را داشت. وی تاکید کرد که عمر مربیگری‌‌اش در فوتبال بارسلون به اتمام رسیده و دیگر نمی‌تواند در این باشگاه به فعالیت ادامه دهد.

پپ افزود بود که اگر از امروز، حتی یک ساعت بیشتر در باشگاه بماند به میلیون‌ها هوادار بارسلونی توهین کرده؛ زیرا بیش از این علم کافی برای انتقال به بازیکنان ندارد و نیاز است یک فرد دیگر در راس تیم قرار بگیرد تا علوم تازه را به بازیکنان فرا دهد.

گواردیولا با اشاره به قهرمانی‌هایی که با بارسلون به دست آورده بود، تاکید کرد که این قهرمانی‌ها، حاصل اعتمادی بوده که هواداران و مدیریت بارسلون به وی داشتند و نباید جواب این اعتماد را به شکل بدی داد. وی گفت: روزی که من به عنوان سرمربی بارسلون انتخاب شدم، با خودم عهد کردم تا زمانی در باشگاه باقی بمانم که مفید هستم.

خب من تا اینجا توانستم کار‌هایی که مد‌نظرم بود را انجام بدهم و اگر قرار باشد از این بیشتر در تیم بمانم، به همه این اعتماد‌ها خیانت کرده‌ام. قصد دارم چند وقتی را با خاطرات بسیار خوبی که با بارسلون داشتم سپری کنم و با استراحتی که به خودم می‌دهم به مطالعات و علومی که باید از این بعد فرابگیرم فکر کنم.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.