داعیه‌داران دلسوزی برای نظام چرا در فتنه ۸۸ سکوت نمودند؟

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ سهشنبه ۹ آبان ۹۱،

عضو جامعه روحانیت مبارز با مطرح نمودن سوالی ادعای دلسوزی سران سوخته جریان اصلاحات را زیر سوال برد و گفت: چرا جریان اصلاحات آن وقت که موج توهم تقلب در انتخابات ۸۸ را ایجاد نمود مدعی دلسوزی برای نظام و مردم نشدند؟!

حجت الاسلام محسن شبستری عضو جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران در رابطه با اظهارات محمد خاتمی مبنی بر اینکه ” دلم برای نظام، انقلاب و جامعه می‌سوزد” اظهار داشت: رواج بی بند و باری در وقت ریاست جمهوری خاتمی امری بدیهی بود کما اینکه وابستگی iبه غرب در سیاست خارجی این دولت نیز حاکی از عدم دلسوزی وی برای نظام بود.

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه منشا برخی مشکلات کنونی ریشه در دوران اصلاحات دارد، تصریح نمود: اگر در دوره خاتمی بسیاری از مسائل فرهنگی iبه صورت ریشه‌ای حل شده بود امروز شاهد ضربه‌های وارد شده iبه ارزش‌های اسلامی از سوی این جریان نبودیم.

حجت‌الاسلام شبستری در ادامه با مطرح نمودن سوالی ادعای دلسوزی سران سوخته جریان اصلاحات را زیر سوال برد و عنوان نمود: چرا جریان اصلاحات آن وقت که موج توهم تقلب در انتخابات ۸۸ را ایجاد نمود مدعی دلسوزی برای نظام و مردم نشد؟!

عضو جامعه روحانیت مبارز خاطرنشان نمود: بیان چنین ادعاهای واهی و بی اساسی تنها در جهت جوسازی برخی چهره‌های سوخته در آستانه انتخابات است هرچند که مردم آگاه و هوشیار ایران ارزش چندانی برای چنین سخنان تنش‌زایی قائل نیستند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.