داعیه‌داران اصولگرایی گفتار و رفتار خود را نقد کنند/ پیکره اصولگرایی نیازمند هماهنگی است

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

دبیرکل حزب ایران زمین با اشاره به لزوم وحدت میان طیف‌های اصولگرایی، گفت: شخصیت‌های اصولگرا که داعیه اصولگرایی دارند و بعضا خودشان را پیش‌قراول این حرکت عظیم می‌دانند، بایستی در مرحله اول خودشان به نقد رفتار و گفتار هم چنین نحوه تعامل بپردازند.

“سیدابوالقاسم رئوفیان” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، جریان اصولگرایی را نیازمند بازنگری جدی نسبت به رفتار گذشته دانست و اظهار داشت: این جریان بازتعریفی جدی مبتنی برمبنای اصولگرایانه دارد.

 
وی ادامه داد: نکته دیگر اینکه شخصیت‌های اصولگرا که داعیه اصولگرایی دارند و بعضا خودشان را پیش‌قراول این حرکت عظیم می‌دانند، بایستی در مرحله اول خودشان به نقد رفتار و گفتار هم چنین نحوه تعامل بپردازند.   
 
عضو شورای مرکزی جبهه ایستادگی با بیان این که اصولگرایان بایستی الزامات انسجام و پیوند میان طیف‌های اصولگرا را بدانند، افزود: در گذشته داعیه‌داران جریان اصولگرایی به لحاظ ادبیاتی که به خدمت می‌گرفتند و با روش‌هایی که در ایجاد وحدت بین طیف‌های اصولگرا بود خطا کردند که بایستی یک بازنگری جدی داشته باشند.   
 
رئوفیان تصریح کرد: در بعضی موارد نوع رفتار و اظهارات اصولگرایان موجب افتراق می‌شد نه اتحاد؛ بنابراین این جریان به منظور قرار گرفتن بر مشی اصلی خود و مسیر صحیح تعامل با دیگر جناح‌ها بایستی قواعد بازی در عرصه رقابت‌های سیاسی را بشناسند.
 
وی با بیان این که اصولگرایان با آشنایی به قواعد بازی نسبت به رقابت‌های انتخاباتی باید قدم به عرصه سیاست ورزی بگذارند، تاکید کرد: اصل دیگری که این جریان پیشینه دار بایستی به آن توجه کند، قانونمداری و احترام به آن و هم چنین حرکت در چارچوب پیشرفت با هدف دستیابی به قدرت برای خدمت است. 
 
عضو جبهه ایستادگی خاطر نشان کرد: نقد درون گفتمانی در ارتباط میان اصولگرایان بسیار موثر است که بایستی با بررسی نحوه تعامل با یکدیگر و در نظر گرفتن وجوه اشتراکات در نزدیک شدن به یکدیگر تلاش کرد و این گونه نباشد که طیفی از اصولگرایان طیف دیگر را تخریب کنند.
 
وی هم چنین یادآور شد: اصولگرایی یک پیکره است که بایستی اجزای آن با هماهنگی و وحدت به اهداف خود برسند آن‌ها بایستی در باب خدمت رسانی و رفع نیازهای یکدیگر تلاش کنند تا یک هارمونی میان همه طیف‌های اصولگرایی ایجاد شده و خروجی آن چیزی باشد که همه جریانات مردمی انتظار آن را دارند. 
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.