داعیه‌داران حقوق بشر جنایت ضدانسانی بیروت را رقم زدند

فروردین ۱۴۰۳

حجت‌الاسلام والمسلمین رهبر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عضو کمیسیون قضایی مجلس هشتم گفت: اقدامات تروریستی و جنایات ضد انسانی در بیروت توسط تکفیری‌ها و گروه‌های تروریستی که همگی از سوی داعیه‌داران حقوق بشر حمایت می‌شوند، صورت گرفته است.

“حجت‌الاسلام والمسلمین محمدتقی رهبر” در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اقدام جنایتکارانه تروریستی امروز در بیروت اظهار داشت: این اتفاق تروریستی که قطعا رژیم صهیونیستی مسئول مستقیم آن است جنایتی ضدانسانی و ضدحقوق بشر است.

وی در ارتباط با اینکه یکی از دیپلمات‌های جمهوری اسلامی ایران به نام ابراهیم انصاری(رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بیروت) در این حملات تروریستی به شهادت رسیده است، افزود: طبعا با توجه به مصونیت قضایی دیپلمات‌ها این اقدام تروریستی از نظر حقوق بین‌الملل محکوم است و باید از مجاری طبیعی حقوقی این فاجعه را پیگیری کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رهبر تصریح کرد: این اقدام تروریستی باید از مجاری حقوقی پیگیری شود، اما این نکته را نیز باید در نظر داشت که حقوق بین‌الملل متاثر از قدرت‌های حاکم است و همسو با منافع ضدبشری آنها عمل می‌کند.

این حقوقدان در پایان خاطرنشان کرد: اقدامات تروریستی در بیروت بیشتر از ناحیه تکفیری‌ها و گروه‌های تروریستی است که از سوی داعیه‌داران حقوق بشر تغذیه می‌شوند و این در حالی است که ترور و تروریسم در حقوق بین‌الملل محکوم است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.