داماش امتیاز مقابل گهر را از دست نمی‌دهد

 حمید درخشان عصر امروز در نشست خبری قبل از بازی مقابل گهر لرستان بازی‌ کردن مقابل این تیم‌ها را خطرناک و مشکل خواند و اظهار کرد: بازی با تیم‌هایی که چیزی برای از دست‌دادن ندارند سخت است.

وی با اشاره به اینکه نباید تصور کرد تیمی که تشکیلات مدیریتی آن معلوم نیست ضعیف خواهد بود، اذعان کرد: امیدواریم با برنامه خاصی که در دستور کار است، پیروزی را کسب کنیم تا از نظر روحی و روانی روند رو به رشد خود را افزایش دهیم.

سرمربی داماش گیلان با بیان اینکه تیم ما در مسایل داوری مظلوم واقع شده و این امر در روند نتیجه‌گیری ما تاثیرگذار بوده است، اضافه کرد: داوران فوتبال حق ما را با نگاه بهتر دهند و امیدواریم در بازی‌های آینده اشتباهات داوری انجام نشود.

وی تیم‌های انتهای جدولی را با تیم‌های بالای جدول یکی دانست و خاطرنشان کرد: هیچ تیمی را دست‌کم نمی‌گیریم.

درخشان ادامه داد: در دیدار مقابل گهر، محمدرضا مهدوی به دلیل سه اخطاره‌ بودن، علیرضا جهانبخش، محمد آبشک، رسول بروش و رضا الماسخاله به دلیل آسیب‌دیدگی نمی‌توانند حضور پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه در حق تماشاگران تیم داماش ظلم شده است، افزود: تماشاگران دو ماه از تیم خود دور بودند.

سرمربی تیم داماش از ورود چند بازیکن خارجی به داماش خبر داد و افزود: چند بازیکن خارجی را زیرنظر داریم و می‌خواهیم ۲ بازیکن خارجی که در پست‌های هافبک نفوذی و مهاجم بازی می‌کنند را جذب کنیم.

وی با اشاره به اینکه تلاش می‌شود تا بازیکنان تازه‌ وارد از نظر کیفیت در سطح بالایی باشند، یادآور شد: نمی‌خواهیم در بازی فردا مقابل گهر را امتیازی از دست بدهیم.

درخشات با بیان اینکه داماش تنها دارای ۲ مهاجم است که با مصدومیت آنها دچار بحران می‌شویم، خاطرنشان کرد: در مجموعه کادر فنی همه با هم همکار هستیم و برای موفقیت تیم تلاش می‌کنیم.

تیم‌های فوتبال داماش گیلان و گهر دورود لرستان در هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال کشور جام خلیج‌فارس از ساعت ۱۵٫۳۰ دقیقه فردا با قضاوت البرز حاجی‌پور و کمک‌های داوری، ناصحی و زرگر در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم می‌روند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.