دام فیس‌بوکی منافقین در انتخابات

۰۸خردادماه،

عوامل گروهک تروریستی منافقین که برای انتخابات ریاست جمهوری۹۲ بشدت فعال شده‌اند، با شگردهای تازه قصد دارند با کاربران اینترنت و شبکه‌های اجتماعی در داخل ایران ارتباط بگیرند. به گزارش مؤسسه راهبردی دیده‌بان، شیوه تخلیه اطلاعاتی منافقین، اخیرا به شکل برگزاری نظرسنجی انجام می‌شود.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از جهان، بر پایه این خبر شگرد قبلی منافقین که در فیس‌بوک و از طریق دعوت به همکاری به عنوان خبرنگار با پوشش پایگاه اینترنتی «آژانس ایران خبر» صورت می‌گرفت، با فعالیت دوباره این پایگاه اینترنتی و از طریق نظرسنجی انتخاباتی پیگیری می‌شود. این نظرسنجی‌ها که با عنوان انتخابات صورت می‌‌گیرد، از ۳ طریق نظرسنجی در فیس‌بوک و شبکه‌های اجتماعی، پایگاه اینترنتی‌های خبری پوششی منافقین و تماس تلفنی و پیامکی صورت می‌گیرد.

در نظرسنجی‌های تلفنی و پیامکی ابتدا سؤالاتی دربارهٔ شرکت یا عدم شرکت در انتخابات مطرح شده و در ادامه دربارهٔ نارضایتی از وضع معیشت و اقتصاد، و اعتصاب کارگران سوال می‌شود. بر پایه این خبر در ارتباطات برقرار شده به منظور نظرسنجی، اشخاصی که قابلیت و ظرفیت فعالیت سیاسی داشته باشند شناسایی شده و در پوشش خبرنگار از آنها دعوت به همکاری می‌شود.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.