دانشجویان اجازه سوءاستفاده انتخاباتی از فضای دانشگاه را ندهند

۲۹فروردین۱۳،

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران با بیان اینکه دانشجویان نباید اجازه سوءاستفاده انتخاباتی از فضای دانشگاه را بدهند، گفت: سوء‌استفاده از دانشجویان برای پیروزی در انتخابات یک توهین به این قشر نخبه به حساب می‌آید.

“کیامرث جهانگیری” در گفتگو با خبرنگار دانشگاهممتازنیوز، در ارتباط با چگونگی عملکرد دانشجویان در انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار داشت: قشر دانشگاهی اعم از اساتید و دانشجویان باید با روش‌های علمی و مستندات ارائه شده از سوی کاندیداها در هدایت جامعه برای یک انتخاب اصلح تلاش مضاعف داشته باشند.
 
وی با بیان اینکه بعضی از گروه‌های سیاسی سعی در استفاده ابزاری دانشجویان برای رسیدن به مقاصد سیاسی خود دارند، تصریح کرد:  بعضی کاندیداها در جمع دانشجویان مقاطع پائین تحصیلی با سخنرانی‌هایی سعی دارند که دانشجویان را پیرو دیدگاه‌های خود کنند تا از این طریق با تاثیرگذاری دانشجویان در محیط اطراف خود بتوانند آرایی را برای کسب نتیجه مطلوب و پیروزی درانتخابات بدست بیاورند.
 
این کارشناس سیاسی افزود: چنانچه دانشجویان بدون مستندات و شاخصه‌های‌ علمی تحت تاثیر احزاب و گروه‌های سیاسی قرار گیرند، قطعا مباحث مطرح شده کاندیداها به مباحث رئالیستی تبدیل می‌شود.
 
عضو هیئت علمی دانشگاه تهران تاکید کرد: سوء‌استفاده از دانشجویان برای پیروزی در انتخابات یک توهین به این قشر نخبه به حساب می‌آید.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.