دانشجویان با تبیین فضای کشور انتخابات ریاست جمهوری آتی را با بصیرت برگزار کنند

در نشست دانشجویی دانشگاه آزاد بیرجند مطرح شد

نشست دانشجویی دانشگاه آزاد بیرجند با حضور ابطحی معاون سیاسی فرماندار بیرجند و جمعی از مسئولان در دانشکده ادبیات برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، نشست دانشجویی دانشگاه آزاد بیرجند با حضور ابطحی معاون سیاسی فرماندار بیرجند و جمعی از مسئولان، روز شنبه(۲۲ مهرماه) در دانشکده ادبیات برگزار شد.

سامان نیازی مسئول بسیج دانشجویی این دانشگاه با بیان اینکه در سال تولید ملی قرار داریم گفت: بسیج دانشجویی در تشکیل اقتصاد مقاومتی از جمله دانشگاه‌هایی بوده که اقدام به تشکیل کمیته اقتصادی گرفته و سعی در شناسایی مشکلات کشور داشته و مسئولان مربوطه را وادار به پاسخگویی و حل مشکلات در این زمینه می‌کند.

وی با تاکید بر سخن رهبری مبنی بر اینکه دانشگاه مبدا همه تحولات است، اظهار داشت: دانشجویان به عنوان قشر آگاه و فعال جامعه باید نسبت به مسائل کشور آگاهی داشته و با اطلاعات کامل به مسئولان در این زمینه یاری رسانند.

نیازی با بیان اینکه  بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بیرجند فعالیت خود را در تبیین فضای انتخابات در دانشگاه آغاز کرده است، اظهار داشت: دانشجویان بسیجی این دانشگاه با تبیین فضای کشور و مطالعات دقیق بر نظام انتخاباتی و افراد شرکت کننده در انتخابات، افراد اصلح را به مردم شناسانده  تا انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲  با آگاهی و بصیرت کافی برگزار شود.

ابطحی معاون سیاسی فرمانداری استان بیرجند نیز در این جلسه تصریح کرد: یکی از موضوعات مهم جامعه ایران شکاف بین نسل‌هاست که راه حل از بین بردن این شکاف تبیین و توضیح گذشته برای نسل امروز است.

وی با اشاره به اینکه روند شکل‌گیری انقلاب اسلامی دارای یک تئوری سیستمی است، گفت: در این تئوری ارتباط سه عنصر اجتماعی، تاریخی و اسلامی؛ زیرساخت‌های اصلی انقلاب اسلامی را تشکیل داده و در کنار این ۳ عنصر، آموزه‌های اسلام باعث شد که ملت ایران برای تحقق انقلاب اسلامی وارد صحنه شده و از آرمان‌های اسلام دفاع کند.

ابطحی با بیان اینکه به کمک ۳ عامل مکتب، امامت، امت انقلاب به پیروزی رسید، تصریح کرد: بسیاری از جامعه‌شناسان نیز در نوشته‌های خود به تغییر مسیر جوامع بشری از نظام سکولار به نظام دینی و نیاز جوامع بشری به یک سیستم عادلانه احساس می‌شود و این امر نشان از اهمیت انقلاب داشته است، انقلابی که امام خمینی در سال ۴۲ کتابی به نام حکومت اسلامی برای پایه‌ریزی‌ از هیچ کوششی دریغ نکرد.

معاون سیاسی فرماندار بیرجند در پایان این نشست دانشجویی به سؤالات دانشجویان پاسخ گفت.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.