دانشجویان مناطق زلزله زده وام می گیرند

بینا- مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر ایران از پرداخت تسهیلات به همه دانشجویان مناطق زلزله زده در شهرستان های استان آذربایجانشرقی خبر داد.
به گزارش بینا، غلامرضا مصطفی پور با عرض تسلیت به مناسبت این حادثه اظهار داشت : بانک قرض الحسنه مهر ایران به همه دانشجویان ساکن این مناطق معادل هزینه دو ترم تحصیلی تا سقف بیست میلیون ریال وام قرض الحسنه می دهد تا در این مدت بدون دغدغه بتوانند به شرایط عادی و ایده آل زندگی خود برسند.
وی افزود : برای حمایت از حقوق بگیران ، کارکنان ، کارگران و کارمندان سازمان ها ، شرکت ها و نهادها ، طرحی را به مرحله اجرا گذاشته است که کارفرمایان و مدیران این نهادها
اگر بخواهند به نیرویکار خود قرض الحسنه بدهند هر چقدر قرض الحسنه بدهند ان را در بانک قرض الحسنه مهر ایران متمرک کنند همان اندازه هم بانک اضافه می کند و تا دو برابر می توانند در اختیار نیروهای انسانی خود قرار دهند.
مصطفی پور اظهار داشت : بانک قرض الحسنه مهر ایران به عنوان نخستین بانک قرض الحسنه در جهان ، در دولت نهم با سرمایه اولیه ۱۵ هزار میلیارد ریال و با مشارکت بانک های دولتی افتتاح شد و با گسترش و توزیع موزون شعب خود در سراسر کشور آغاز به کار کرد.
این بانک با استقبال مردم به ویژه خیرین و نیکوکاران و کسبه و تجار و فعالان اقتصادی که اعتقاد به برکت قرض الحسنه دارند ، روبرو شده است.
بنابراین گزارش در ماه گذشته دو زمین لرزه به بزرگی ۶٫۲ و ۶ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) شهرستان ‌های اهر، ورزقان و هریس در آذربایجان شرقی را لرزاند. این سه شهرستان به ترتیب با ۱۵۰ و ۵۰ و ۶۲ هزار نفر جمعیت در ۱۱۶، ۹۷ و ۱۱۰ کیلومتری شمال شرقی تبریز مرکز استان آذربایجانشرقی قرار دارند.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.