دانشجویان بدهکار به صندوق رفاه امکان دریافت ریز نمرات را دارند

برای ارائه در مصاحبه دکتری؛

آموزش > عالی
به گفته قائم مقام صندوق رفاه برای دریافت ریز نمرات به منظور ارائه در مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه آزاد نیازی به دریافت برگه تسویه حساب از این صندوق نیست.

منصور حبیب پور گودرزی در گفتگو با مهر، اضافه کرد: دانشجویان تنها در صورت بدهکاری به صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم نمی توانند دانشنامه خود را دریافت کنند، در غیراینصورت حتی اگر به صندوق رفاه بدهکار باشند، امکان دریافت ریزنمراتشان از دانشگاهها برای ارائه در مصاحبه دکتری دانشگاهها وجود دارد.

وی گفت: این روال هم اکنون در دانشگاههای کشور وجود دارد و اگر دانشجویی با مشکل مواجه شد کارشناس مربوطه به روال کار آشنا نبوده است.

قائم مقام صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، اظهار داشت: صندوق رفاه در قالب ابلاغیه‌ای به دانشگاهها اعلام کرد که تمام بدهی‌های موجود دانشجویان به مقاطع بعدی تحصیلی آنان منتقل می شود.

گودرزی تاکید کرد که این دسته از دانشجویان حتی دفترچه قسط هم دریافت نمی کنند و پرداخت بدهکاریشان به بعد از اتمام تحصیل در مقطع بالاتر واگذار شده است.

به گفته وی این ابلاغیه شامل تمام دانشگاههای کشور می شود، به عنوان مثال اگر دانشجویی پس از اتمام تحصیل در یکی از دانشگاههای دولتی قصد ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد برای مقطع بالاتر را دارد بدهکاریش به بعد از دانش آموختگی در مقطع تحصیلی دانشگاه آزاد منتقل می شود.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.