دانشجویان تجارت کارت جوان می گیرند

بینا- بانک تجارت به بیش از ۹ هزار نفر دانشجوی جدیدالورود دانشگاه‌ تهران، تجارت کارت جوان با موجودی یکصدهزار ریال اعطا می‌کند .  
به گزارش بینا ، با تصویب هیات مدیره بانک تجارت و در راستای تعامل با دانشگاه‌های کشور ،این بانک به کلیه دانشجویان ورودی دانشگاه تهران در سال تحصیلی - یک عدد تجارت کارت جوان با موجودی ۱۰۰ هزار ریال اعطا می‌کند . به همراه این کارت یک بسته شامل CD معرفی خدمات بانک و بروشور آشنایی با خدمات الکترونیک به این گروه از دانشجویان تقدیم می‌گردد .
همچنین این بانک به منظور ترویج فرهنگ بانکداری الکترونیک در بین دانشجویان در نظر دارد در ادامه جشنواره‌های تجارت کارت جوان ، امسال نیز به قید قرعه به ۲۷۰۰ نفر از دانشجویانی که بیشترین تراکنش را تا پانزدهم دی ماه داشته باشند کارت هدیه سه میلیون ریالی اهدا نماید.
لازم به ذکر است بانک تجارت طی سالهای اخیر با توسعه شهرکهای بانکداری الکترونیک خود در دانشگاه‌های تهران ، علم و صنعت ،صنعتی شریف، امیرکبیر ، شهید بهشتی و دانشگاه‌های بزرگ در استانهای سراسر کشور اقدام به ارائه خدمات بانکی به دانشجویان و اساتید و کارکنان دانشگاه‌ها نموده است. در برخی از این دانشگاه ها نیز این بانک امکان ثبت نام اینترنتی دانشجویان فراهم آورده است.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.