دانشجویان تحصیلات تکمیلی رایگان در پژوهشگاه ICTعضو شوند

۰۵م آذر ،

دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی حوزه ICT کشور در مرکز اطلاع رسانی پژوهشگاه ICT بطور رایگاه عضو شوند.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعاتممتازنیوز، در راستای سیاست های جدید دفتر اسناد و منابع علمی پژوهشگاه ICT، امکان عضویت رایگان جامعه دانش پژوهان حوزه تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد و دکتری) حوزه ICT کشور در خصوص استفاده از مجموعه امکانات مرکز اطلاع رسانی پژوهشگاه ICTفراهم گردید.
 
بر این اساس دانشجویان میتوانند ضمن دریافت معرفی نامه از دانشگاههای مربوطه، نسبت به درخواست عضویت و استفاده از منابع اقدام نمایند.
 
بنا بر این گزارش مرکز اطلاع رسانی پژوهشگاه با دراختیار داشتن منابع غنی و گسترده در حوزه ICT از جمله:‌کتب، نشریات،‌استانداردها، گزارشات ناشی از پژوهش و تحقیق در پژوهشگاه، بانک مقالات تخصصی و …. مرجعی موثر برای مخاطبین این حوزه قلمداد می شود.
 
این گزارش حاکی است دفتر اسناد و منابع علمی به منظور آگاهی رسانی جاری در روند معرفی تازه های خریداری شده و هم چنین تازه های حوزه نشر ICT در گستره ناشران بین المللی،‌بخش جدید ی را در وب سایت پژوهشگاه تحت عنوان” تازه های نشر حوزه ICT ” راه اندازی نموده است.
 
لازم به  ذکر است موارد مندرج در این بخش به صورت روزانه به روز شده و میتواند مرجع مناسبی برای اصحاب حوزه ICT‌ کشور به منظور آگاهی از آخرین منابع منتشره در این حوزه باشد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.