دانشجویان دانشگاه آزاد با آیت الله مهدوی کنی دیدار می‌کنند

امیرمحمد مسجدی دبیر سیاسی اتحادیه اول دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: در انتخابات مجلس نهم حضرات آیات مهدوی کنی و یزدی وارد صحنه شدند و بر وحدت و همدلی نیروهای انقلاب تاکید کردند و ما شاهد نقش ارزنده آنها در آن دوره از انتخابات بودیم، از این رو معتقدم باتوجه به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده باز باید از نظرات و دیدگاه های این بزرگان استفاده کرد.

وی با بیان اینکه دیدار اعضای این اتحادیه با رئیس مجلس خبرگان به زودی برگزار می شود، گفت: بنا داریم در این دیدار از نظرات دبیر کل جامعه روحانیت مبارز در خصوص انتخابات یازدهم ریاست جمهوری و نحوه ورود تشکل ها بویژه تشکل های دانشجویی در این دوره از انتخابات استفاده کنیم.

این فعال دانشجویی جامعتین (جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم) را ثمره انقلاب اسلامی دانست و با بیان اینکه باید از تجربیات و دیدگاه های بزرگان نظام به نحو مطلوب استفاده کرد، گفت: عزیزانی که عضو جامعتین هستند درس خود را در مکتب امام خمینی(ره) به خوبی پس داده اند و نشان دادند که شاگرد مکتب اسلام، امام(ره)و رهبر معظم انقلاب هستند بنابراین باید از نقطه نظرات آنها استفاده کرد نه اینکه به اسم جوانگرایی از این تجربیات که بعنوان سرمایه انقلاب محسوب می شوند عبور کرد.

دبیر سیاسی اتحادیه اول دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه حمایت این اتحادیه از یکی از نامزدهای مطرح در انتخابات ریاست جمهوری را تکذیب کرد و گفت: نباید نظرات مسئولان دانشگاه آزاد را به اسم اتحادیه اعلام کرد،ضمن آنکه هنوز هیچ یک از نامزدهای مطرح رسما کاندیداتوری خود در انتخابات ۹۲ را اعلام نکردند و ما از رسانه ها می خواهیم به شانتاژ رسانه ای روی نیاورند و بگذارند به مرور زمان نحوه ورود نامزدها در انتخابات ریاست جمهوری مشخص شود.

مسجدی در عین حال تاکید کرد: البته اتحادیه دانشگاه آزاد در حال حاضر با نامزدهای مطرح در انتخابات ریاست جمهوری دیدار و گفتگو می کند اما این دیدار ها به منزله حمایت این تشکل دانشجویی از نامزدی خاص نیست.

وی گفت: همچنین این احتمال وجود دارد که نامزد مورد حمایت اتحادیه دانشگاه با نامزد مورد حمایت مسئولان دانشگاه آزاد متفاوت باشد.

بنابراین گزارش،یکی از رسانه ها در تحلیلی ضمن تشریح فضای انتخابات ریاست جمهوری از حمایت مسئولان و تشکل های دانشگاه آزاد از کاندیداتوری علی اکبر ولایتی در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری خبر داده بود.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.