دانشکده خبر ایرنا در مشهد نقش مهمی در آموزش افراد متعهد عرصه اطلاع رسانی دارد

آیت الله ‘لطف الله صافی گلپایگانی’ عصر چهارشنبه در دیدار با رییس ، اعضای هیات علمی، پرسنل و دانشجویان دانشکده خبر خبرگزاری جمهوری اسلامی مشهد با اشاره به نقش مهم تعهد و ارزشمداری در انعکاس اخبار و اطلاع رسانی خواستار توجه اساسی دست اندرکاران ذیربط به این امر شد.

به گزارش ایرنا وی ادامه داد: هر اندازه در آموزش فعالان رسانه ای به این مساله بیشتر توجه شود، توانمندی این افراد با اتکاء به ارزشها و معارف اسلامی در عرصه های اطلاع رسانی و فعالیت در رسانه های ارتباط جمعی بیشتر افزایش می یابد

ین مرجع عظام تقلید گفت: در جوار اهمیت تعهد به ارزشهای اسلامی ، باید فعالان عرصه رسانه آگاه و متعهد به کار و خدمت خود باشند و برای اطلاع رسانی صحیح به مردم احساس مسوولیت کنند.

او گفت: لذا دست اندرکاران آموزش دانشکده خبر خبرگزاری جمهوری اسلامی مشهد باید ضمن شناخت وظیفه و رسالت خطیر خود در تربیت و آموزش افراد متعهد در عرصه رسانه ، در این ارتباط از هیچ تلاش موثری دریغ نکنند.

وی اظهارداشت: بصیرت دینی در کنار استعداد و توانمندی از ضرورت های فعالان رسانه ای است.

او گفت: اطلاع رسانی شفاف و بهینه و صحیح در آگاهی بخشی اقشار مختلف جامعه بسیار دارای اهمیت است و باید با اطلاع رسانی صحیح مردم را در جریان اخبار و گزارشهای نقاط مختلف کشور و جهان قرار داد.

این مرجع عظام تقلید اظهارداشت : رسانه های ارتباط جمعی باید به نوبه خود با فرهنگ سازی موثر و صحیح سطح آگاهی های عمومی مردم در خصوص مسائل مذهبی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی را افزایش دهند.

آیت الله صافی گلپایگانی گفت: هر اندازه رسانه های ارتباط جمعی در کنار تعهد به ارزشهای اسلامی و کار و مسوولیت خطیر خود به این مسائل توجه بیشتر داشته باشند، برای کشور ، جهان اسلام و مسلمین تاثیر گذار تر خواهند بود.

وی گفت: مردم با اطلاع رسانی صحیح در جریان اخبار و مسائل بخشهای مختلف جامعه و جهان قرار می گیرند و هر اندازه این اطلاع رسانی دقیق و شفاف تر باشد، تاثیر گذاریش در مردم بیشتر است.

وی همچنین بر ترویج فرهنگ و معارف اسلامی و انقلابی و تعمیق هویت و باورهای دینی مردم و جامعه تاکید کرد. ک/۲

۷۴۹۰/۶۵۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۴۷۲۸۸


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.