دانشمندان هسته‌ای هدف ترورها می باشند، مسئولان فراموش نکنند

۰۷م آذر ،

عضو سابق شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشجویان گفت: مسئولان با مد نظر قرار دادن این مسأله که نخبگان ایرانی همواره هدف تروریسم دولتی غرب و اسراییل بوده‌اند، باید نسبت به تقویت هر چه بیشتر سیستم امنیت برای دانشمندان اهتمام ورزند تا از تکرار چنین رویدادهای تلخ جلوگیری کنند.

سید احمد حسینی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به دومین سالگرد شهادت شهید شهریاری اظهارداشت: اگر جوامع مدعی حقوق بشر و سازمان‌ملل ترور اولین دانشمندان هسته‌ای ایران را محکوم و تدابیر جدی برای توقف این روند اتخاذ می‌کرد، دیگر شاهد ادامه روند ترورها و به شهادت رسیدن دانشمندان هسته‌ای کشورمان نبودیم.

وی ادامه داد: غرب و رژیم غاصب صهیونیستی همواره سعی داشته‌اند که ایران را به عنوان تروریسم در منطقه معرفی کنند و این در حالی است که خود به اقدامات تروریستی علیه دانشمندان ما دست می‌زنند.

 حسینی با بیان اینکه غرب به دنبال توقف پیشبرد فعالیت‌های هسته‌ای کشورمان است ادامه داد: غرب و رژیم غاصب صهیونیستی ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان را برای توقف برنامه هسته‌ای ایران برگزیده‌اند و متاسفانه دانشمندان ما را قربانی کردند.

این فعال دانشجویی با بیان اینکه جوامع علمی کشورهای مختلف باید ترور دانشمند ایرانی را محکوم کنند و به مقابله با آن بعضیزند، تصریح کرد: پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران همواره خاری بر چشم دشمنان اسلام بوده و تمام تلاش خود را در جهت توقف این پیشرفت‌ها انجام داده‌اند و این در حالی است که کشورهای مدعی حقوق بشر نسبت به این امر سکوت اختیار می‌کنند.
 
عضو سابق شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به مقابله ایران در برابر اقدامات وقیحانه غرب مبنی بر ترود دانشمندان هسته‌ای خاطرنشان کرد: مسئولان ما با مد نظر قرار دادن این مسأله که نخبگان ایرانی همواره هدف تروریسم دولتی غرب و اسراییل بوده‌اند، باید نسبت به تقویت هر چه بیشتر سیستم امنیت برای دانشمندان اهتمام ورزند تا از تکرار چنین رویدادهای تلخ جلوگیری کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.