دانشگاه‌های برتر فرهنگی معرفی شدند/۳ رییس دانشگاه برتر فرهنگی

۲۶م دیماه ،

4-3.jpg

مشاور ارشد معاون فرهنگی وزیر علوم از اعلام روسا، دانشگاه‌ها و معاونان فرهنگی برتر دانشگاه‌ها در سال تحصیلی ۹۰-۹۱ خبر داد.

به گزارش خبرنگار «آموزشی» ایسنا، علمشاهی در نشست معاونان فرهنگی دانشگاه‌ها و نمایندگان وزیر در هیات‌های نظارت بر تشکل‌های اسلامی با بیان اینکه در گروه دانشگاه‌های شماره یک (دانشگاه‌های بسیار بزرگ) دانشگاه فردوسی مشهد دانشگاه برگزیده و دانشگاه‌های صنعتی اصفهان، علم و صنعت ایران و سیستان و بلوچستان به عنوان دانشگاه‌های برتر انتخاب شدند، گفت: در گروه شماره دو (دانشگاه‌های بزرگ) دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان دانشکده برگزیده و دانشگاه‌های شهید مدنی آذربایجان و شاهد، دانشگاه‌های قابل تقدیر معرفی شدند.

به گفته وی در گروه سه و چهار به ترتیب دانشگاه‌های هنر اسلامی تبریز و سلمان فارسی دانشگاه‌های برگزیده و دانشگاه‌های صنعتی شیراز، ایلام، تربت حیدریه و صنعتی اراک از دانشگاه‌های قابل تقدیر در حوزه فرهنگی در سال تحصیلی ۹۰-۹۱ بوده‌اند.

وی همچنین با بیان اینکه دو رییس دانشگاه از نظر حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه به عنوان رییس برتر انتخاب شدند گفت: مسعود صدری نسب رییس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر به عنوان رییس برگزیده و عباس محمدیان رییس دانشگاه حکیم سبزواری به عنوان رییس قابل تقدیر معرفی شدند.

وی افزود: همچنین حجت الاسلام و المسلمین سید صدر الدین شریعتی، رییس دانشگاه علامه طباطبایی به عنوان رییس برگزیده از نظر اجرای سیاست‌های فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انتخاب شد.

علمشاهی همچنین دربارهٔ معاونان فرهنگی و اجتماعی برگزیده دانشگاه‌ها نیز گفت: در این حوزه علیرضا مخبر دزفولی از دانشگاه شهید چمران اهواز، فرزاد جهان بین از دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین، محمدرضا خدایی از دانشگاه لرستان و محمد رهنما از دانشگاه زابل به عنوان معاونان فرهنگی و اجتماعی برگزیده دانشگاه‌ها در سال تحصیلی ۹۰-۹۱ انتخاب شدند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.