دانشگاه‌های علوم پزشکی برای خدمت به زلزله زدگان تیم تشکیل دهند

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از دانشگاههای علوم پزشکی کشور خواست برای خدمت به زلزله زدگان یک تیم که بتواند ۶ ماه خدمت کند در نظر بگیرند.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ دکتر مرضیه وحید دستجردی گفت: همه دانشگاه‌های علوم پزشکی یک تیم اضطراری که بتواند ۶ ماه به زلزله زدگان استان آذربایجان در منطقه ارسباران خدمت کند برای ارسال به این منطقه در نظر بگیرند و به دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان شرقی و استان‌های همجوار و معین همچون دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در این زمینه کمک کنند.

وی این مطلب را در دیدار با روسای دانشگاه‌ها عنوان کرد و افزود: جا دارد از دانشگاه علوم پزشکی تبریز و مدیریت و کادر بهداشتی و درمانی آن و دانشگاه علوم پزشکی اردبیل که در کمتر از ۲۰ ساعت تمام کارهای جراحی، بستری سرپایی و درمان مجروحان زلزله ارسباران را سامان دادند قدردانی کنیم.

گفتنی است وزیر بهداشت روز  پنجشنبه ۱۹ شهریورماه برای سومین بار به همراه معاونان بهداشت و درمان و مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت برای بازدید از مناطق زلزله زده آذربایجان وارد منطقه ورزقان و سایر مناطق زلزله زده استان آذرباجیان شرقی شد و در جریان روند امدادرسانی به زلزله زدگان قرار گفت./ح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.